خداحافظی کورش اسلام زاده و مدیریت جدید پرشین بلاگرز

    معادل با     August 07, 2009

سه ماه از آخرین نوشته این وبلاگ میگذرد. متاسفانه گرفتاریهای شخضی به من (کورش اسلام زاده)  اجازه ادامه فعالیت را از اوایل اردیبهشت تا به حال نداده است.  4 سال است که با افت و خیز در وب فارسی فعالیت داشته ام. از ابتدا علاقه من به کار بلند مدت در زمینه آی تی و تحولات تکنولوژی اطلاعاتی بوده وهرگز نتوانستم که خودم را قانع به روزانه نویسی یا انعکاس اخبار و اطلاعات در این زمینه کنم. واقعیت اینکه تنها لذت من در وبلاگنویسی یادگیری و به کار گیری سرویس های جدید اینترنتی بوده است. آخرین کار من که در عمل بسیار سنگین از کاردرآمد  روی پرشین بلاگرز جدید بود.   پرشین بلاگرز تا آنجائی که به جنبه های فنی و قدم زدن در حیطه های ناشناخته و نارفته مربوط میشد برایم  زیبا بود. اما صاقانه بگویم که من آدم کارهای اجرائی و مدیریتی نیستم و اینگونه کارها برایم عذاب آور است. به این خاطر از کمی قبل از اردیبهشت ماه از دو تن از دوستان دعوت کردم که در زمینه کارهائی اجرائی و مدیریتی  پرشین بلاگرز همکاری نمایند. با وجود این دوستان، وب 3 و آی تی لاین که هر دو از آی تی نویسان شناخته شده بوده و افتخار همکاری در گروه بلاگر فارسی را هم داشته ایم  نه تنها برای خودم نقش مفیدی  در  پرشین بلاگرز و گروه بلاگر فارسی بلکه در کل وب فارسی هم نمیبینم. بنابرین تصمیم من در خداحافظی از وبلاگشهر فارسی است.  برای وب 3 عزیز و  حسن عزیز (آی تی لاین) و کلیه وبلاگنویسان عزیزساکن وبلاگشهر فارسی  آرزوی موفقیت دارم. 

پ.ن1:  نکته ای را فراموش کردم ذکر کنم. پرشین بلاگرز ف.ی.ل.ت.ر شده است. یکی ار دوستان ایمیلی به قسمت مربوط به ف.ی.ل.ت.ر.ین.گ زده است و با تعجب در جواب اعلام کرده اند که این کار از جانب ما صورت نپذیرفته است. امیدوارم که با پیگیری بیشتر دوستان مشکل رفع شود.

پ.ن 2:  قبل از رفتنم حیفم آمد که سورس یاهو پایپ این خبرخوانها را در دسترس نگذارم. شاید کسانی با استفاده از این سورس که حاصل صدها ساعت کار و رفع اشکال است از آن استفاده کردند و کمی هم بنده احساس مفید بودن کردم. برای مشاهده و استفاده از سورس اینجا را کلیک کنید.

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر