پائیز در تورنتو

    معادل با     November 07, 2005

پائیز در تورنتو گرچه کوتاه هست و به ناگهان زمستان و برف و یخ میاد، ولی به گمان من زیباترین فصل اینجاست. اونقدر رنگها متنوع میشه که دلم میخواد روزها جلو نره و متوقف بشه. در ایران پائیز رنگ زرد و قهوه ایه ولی اینجا فرق میکنه و رنگها فوق العاده متنوع و چشم نواز میشن. رنگ قرمز و به تمام معنی قرمز یکی از اون رنگهاست و فوق العاده زیباست.بی جهت نیست که سمبل کانادا افرای قرمزه و جاش وسط پرچم کانادا.
عکس بزرگ افرای قرمز و سایر عکسهای پائیز تورنتو رو که امروز گرفتم، در اینجا ---> کانادا فتوبلاگ ببینید.

Anonymous said...

من فکر می کنم پاییز زیباترین فصله، همه جای دنیا.نمیدونم چون توی پاییز به دنیا اومدم اینجور فکر میکنم یا اینکه این رنگهای بی نظیری که توی پاییز به همه جا رنگ می ده و چشم از دیدنشون سیر نمی شه منو به این باور رسونده. این عکس زیبای تورنتو در پاییز نشون می ده که نمیشه پاییز رو دوست نداشت و مرسی که زیبای پاییز رو توی اون سرزمینهای دوردست بهم نشون دادید.

Anonymous said...

Dar morede Futureshop jaleb bood, ghablan kheyli kam rajee besh midoonestam, tashakor,
Elham D

Anonymous said...

chera dige up nemikoniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ?

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر