مشکل بلاگرولینگ مشکل وبلاگشهر فارسی است

    معادل با     April 21, 2007

چند روزی است که Blogrolling.com  دچار مشکل شده است و به قولی برق وبلاگهایمان رفته است. در واقع نه تنها از به‌روز شدن وبلاگها مطلع نمی ‌شویم بلکه مشکل بزرگتر کندی در بارگذاری صفحات است. و مشکلات بلاگرولینگ برای شخص من صدچندان جلوه میکند بخصوص که حیات لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان ساکن خارج از کشور با 47 بلاگرولینگ بسته به وجود و کارکرد مطمئن بلاگرولینگ و یا یافتن جانشین مناسب است.

با توجه به سابقه خراب بلاگرولینگ از طرفی و اهمیت بلاگرولینگ در وبلاگشهر فارسی به عنوان حلقه ارتباطی، از دیروز به دنبال جانشین مناسب برای این سیستم بوده‌ام، بخصوص اینکه از فحوای کلام مدیران فعلی و قبلی بلاگرولینگ بوی خوبی به مشام من نمیرسد ( بخش نظرات این وبلاگ را ببینید).

دوستان قبلا از گوگل ریدر و Blogline به عنوان جانشین نامبرده اند که هیچکدام بلاگرولینگ نمیشوند. به دنبال یک Feed Reader یا News Aggregator آنلاین هستم که اگر چند خصوصیت را داشته باشد ایده‌آل است: اول اینکه وبلاگهای به‌روز شده به بالای لیست منتقل شود. دوم اینکه به جای عنوان پست و مطلب ترجیحا عنوان وبلاگ را به نمایش بگذارد و در آخر اینکه از حاصل کار بشود به شکل ویجت یا جاوا اسکریپت در وبلاگ استفاده کرد.  این توقعات نه بیراه هستند و نه غیرعملی  و نشانه هائی از امیدواری میبینم.

فعلا در کوتاه مدت بلاگرولینگ این وبلاگ و کانادا پست را تعطیل کرده ام ولی یک راه بهتر اینست که بشود کاری کرد که بارگذاری پستها قبل از ستون کنار انجام شود که هنوز روی آن کار نکرده ام. 

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر