کارکرد عادی لیست وبلاگهای ایرانیان خارج از کشور

    معادل با     June 12, 2007

قضیه سرقت "لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان خارج از کشور" برای من تموم شده است. تصمیم داشتم با این لیست "خودسوزیِ فرهنگی©" کنم و اگه لیست هیچ نفعی برای من در حال و در آینده نداره، به سهم هر‌چند کوچکم، این لیست لااقل کمکی باشه برای حساس‌تر کردن چند نفری که هنوز سرشون به حساب و کتابهای غیر مادی گرمه. کسانی مثل: هادی - حامد - رضا امیدی - یحیا - عباس - پیشگو - غزل - امین - مامان محمود - پویا - سیامک مطهری  و چند دوست ناشناس که در کامنتها و یا توسط ایمیل به صور مختلف من رو خجالت زده از تصمیمم کردند. همینطور  ملاحسنی با طرح موضوع در بلاگ نیوز  و دوست دیگری که در بالاترین موضوع رو طرح کرد و... کاربران بالاترین که به لینک رای دادند. من خودم رو آدمی میدونم که حتی حقوق صاحب ایده رو سعی میکنم  رعایت کنم ولی در میان این دوستان کسانی رو دیدم که ایده شان در رعایت حق صاحب اثر فکری به مراتب متعالی تر از من بود و حساس تر به قضیه بودند. خوشحالم،  و نه به خاطر اظهار نظر و یا واکنششان به سرقت لیست، بلکه به خاطر وجود عزیزشان در میان هموطنانم.

کار لیست به صورت عادی ادامه خواهد داشت و گرچه تصمیم داشتم قالب جدید دنیای وبلاگ رو نصب کنم ولی فکر میکنم به جبران عقب ماندگی در به‌روز کردن لیست اول از همه لیست رو به‌روز میکنم و بعد هم چند ایده ای را که برای سبکتر شدن و بهتر شدن لیست دارم پیاده میکنم تا برسم به دنیای وبلاگ و... هزار حرفِ مهم ناگفته.

Mehri Publication said...

سلام کوروش جان حالا شدی پسر خوب ! وای که چه قدر من تورو دوست دارم گرچه تا به حال ترا ندیده ام ولی از این همه شعور و درک بالا و سوادت لذت می برم همیشه پویا و سر بلند باشی

Anonymous said...

کوروش عزیز ممنون که توجه داری.برایت بهترین ها رو آرزو میکنم.شاد باش و دیر زی

Anonymous said...

سلام
دوست عزیزی که در خارج از کشور زندگی میکنی.آرزوی موفقیت برات میکنم

غزل said...

خيلي خوشحالم، اين بهترين کاري بود که مي تونستي انجام بدي.

Syamak Moattari said...

کوروش جان
خیلی خوشحالم که برگشتی موفق و پیروز باشی

Softminer said...

سلام کورش
دنیای وبلاگ ناشناخته و و همانطور که خودت گفتی غیر مادی است
داشنم کامنتت رو در ملکوت در مورد وبلاگ می خوندم که می گفتی که وبلاگ یک فعالیت اجتماعی است در دنیای مجازی
برای من وبلاگ دفتر خاطراتی است در جهت آموزش
و مطالبی را می نویسم که می خوام یاد بگیرم که برای خودم مهم است
این محیط مجازی خیلی ناشناخته و فریبکاره

Anonymous said...

خیلی خوشحالم که تصمیمتون رو عوض کردید

Anonymous said...

خوشحالم که تصمیمتون رو عوض کردین. متاسفانه ما ایرانیها هیچ برای زحمات دیگران ارزش قائل نمیشیم و به کپی کاری علاقه داریم. حتی در این دنیای مجازی. ممنون از تلاشتون

Unknown said...

Every replica Panerai released every year is considered a good personal investment - and a show of good taste. In addition, there are elements of purchasing a luxury watch that cannot be measured in dollars and cents. For example, wearing a fine Rolex or Tag Heuer watch has the ability to boost one's confidence immensely.

Medical Value Travel India said...

Great post and thanks for sharing....

Health Blog India said...

its very cute. thanks too share.....

Tips and Tricks blog said...

I love that idea. Awesome Post..

penile implant said...

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

Dr. Siva Prakash said...

That is great to hear, thank you for reading!

Dr. Kamal Ahmad said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر