عامل سرطان: مصرف بیش از حد پروتئین حیوانی

    معادل با     February 28, 2007

سرطان درد خانمان سوزی است که همه ما به شکلی درگیر آن بوده و یا متاسفانه خواهیم بود. ویدئوئی را که ملاحظه خواهید کرد تکان دهنده ترین ویدئویی است که در این مورد تاکنون دیده ام. سخنران این ویدیو پروفسور کالین کمبل از موسسه کرنل است که سرپرست تحقیقات مشترک بین دانشگاه آکسفورد - موسسه کورنل و دولت چین بوده است که گسترده ترین مطالعه در نوع خود به لحاظ کاوش ارتباط بین تغذیه و بیماری بوده است.

در این ویدئو دکتر کمبل در مورد رابطه بین مصرف پروتئین حیوانی و سرطان صحبت میکند. بر طبق تحقیقات وی مصرف گوشت و شیر - بیش از 10% - باعث سرطان میگردد.

آنچه جالب توجه است افشاگری وی در مورد نقش عوامل ذی نفوذ در کنترل و دستکاری اطلاعات علمی از طریق ایجاد لابی در دولت و کنگره آمریکا و سازمان بهداشت جهانی میباشد.

نکته مهم دیگر که در خلال سخنرانی جلب توجه من را کرد این بود که مکمل ها مثل ویتامین ها و سنتروم و غیره نه تنها مفید نمیباشد بلکه مضر هم میباشد.

گرچه این ویدئو چندان به روز نیست ولی با توجه به اینکه این مطالعه به شکل مرموزی با وجود نتایج قانع کننده علمی در سطح افکار عمومی بصورت گسترده مطرح نگردیده است از نظر من فهم و درک و به کار گیری نتایج این مطالعه در زندگی همه ما تاثیری حیاتی دارد.

Send this post to BalatarinSave this post to del.icio.us

Snowfall in Toronto

    معادل با     February 23, 2007


برف در تورنتو

    معادل با     February 22, 2007

Toronto snow pictureToronto snow picture 2

سگها هم خوشبخت و بدبخت دارند

    معادل با     February 18, 2007

بام تهران و آلودگی هوا

Tehran pollution

    معادل با     February 13, 2007

آلودگی هوا در تهران

    معادل با     February 11, 2007

زمستان 84 را در تهران سپری کردم. شاید این دو عکس هشداری دیگر باشد که آلودگی محیط زیست و بخصوص هوا را جدی بگیریم.برج میلاد را در عکس دوم به سختی میشود دید.

استارتی دوباره و تشکر از دوستان

بیش از یک سال از آخرین نوشته ام میگذرد. چند ماهی ایران بودم و همیشه در فکر نوشتن وبلاگ. اتصال کند اینترنت در ایران و گرفتاری مانع نوشتنم شد. با این وجود بیش از 400 عکس گرفتم که فکر میکنم خیلیهاشون ارزش قرار دادن در وبلاگ رو دارند. به نیت نوشتن مطالب زیادی جمع کردم ولی استارت دوباره سخت بود بخصوص که بلاگر در دوره گذر و تغییر بود و من اون وقتی رو که شایسته بود نداشتم تا بلاگر جدید رو بفهمم و قالبهامو تغییر بدم. در طول تعطیلات کریسمس این وقت به دست اومد و شروع کردم. فهم قالب جدید آسون نبود بخصوص اینکه عنصر جدیدی به نام ویجت به اون اضافه شده بود که کار رو برای فارسی نویسی صحیح سخت میکرد. هر چی بود به درک خوبی از بلاگر جدید رسیدم و قالبها رو تغییر دادم و موفق به فارسی نویسی صحیح هم شدم.

در این مدت دوستان زیادی کامنت گذاشتند و اظهار لطف کردند. لینکهای دنیای وبلاگ , کانادا پست و Daily Server هنوز هم در وبلاگها هست که از همینجا از همه تشکر میکنم و امیدوارم کسی یادم نرفته باشد. به یادتون بوده و هستم:
عمو اروند-اروند-پاییز-بابای فردا-با خاطراتم در سرزمين لاله ها : هلند-محمد درویش-diviner-نامه‌های باز نشده-من یه نفر + شما چند نفر-فرداد دولتشاهی-ایران جدید-پپ ايراني-کورش ضیابری-عمو اسد-motsmart-پسرک-رایان کامپیوتر-صداهای ناشناخته-ساعتها-شعرم براي چشمهای تو-سعيد حاتمی-در جستجوی کلمات-یک پزشک-انجمن وبلاگ نویسان شهرستان ابهر-محسن داداشی-آژانس خبری وبلاگ نویسان

دور جدید فعالیت

مدتی از وبلاگ نویسی دور بودم و حالا دوباره برگشته ام. قالب این وبلاگ رو هم تغییر دادم و علت این بود که قالب قبلی فوق العاده سنگین بود و صفحه دیر بالا می آمد.
در ضمن از این به بعد در Canada Post خواهم نوشت.

Traffic comparison of blog service providers- yearly

    معادل با     February 06, 2007

Live comparison between Blogger, WordPress, and SixApart. It's a yearly comparison.

Traffic comparison of blog service providers-monthly

Live comparison between Blogger, WordPress, and SixApart. It's a monthly comparison.

مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ ایرانی در سال گذشته

مقایسه زنده سرویس دهندگان وبلاگ فارسی زبان و ایرانی در سال گذشته که شامل بلاگفا, پرشین بلاگ, بلگ اسکای و میهن بلاگ میگردد


مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ ایرانی در ماه گذشته

مقایسه زنده سرویس دهندگان وبلاگ فارسی زبان و ایرانی در ماه گذشته که شامل بلاگفا, پرشین بلاگ, بلاگ اسکای و میهن بلاگ میگردد


مجموعه آزمون های شخصیت و هوش

    معادل با     February 01, 2007

A fequently updated personality, intelligence and career tests. It is a huge list and growing. If you find it useful, add to the value of the list by leaving a comment and introducing other tests.

Free weblog Counters

A Collection of weblog counters. There is a variety of counters out there. Many could be invisible, offering unlimited tracking or having more than one account. Enjoy it and contribute to the list(if you know a good one) and leave a comment.




Back to Canada Post

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر