گشت و گذار - 1

    معادل با     September 15, 2008

  • امکان جالبی از Google Labs که دیگر امکان دانلودش نیست. افزونه Blogger web comments برای فایرفاکس. من کاملاً از این موضوع بی خبرم. اگر اطلاعی دارید ارشاد کنید یا فایلیش را برسانید. خدا اجرتان دهد.
  • آقای محمد افراسیابی در رابطه با شروع چهارمین سال فعالبت بلاگ نیوز متن زیبائی رو نوشتند. یادم افتاد به اون اوایل که بلاگ نیوز برو بیائی داشت و من تازه کار هم خبرنگار افتخاری اش بودم. آقای علیمحمدی از دست بچه ها عصبانی بود چیزی گفت و منهم فرصت طلبی کردم و یک بررسی نوشتم و از زمین و زمان انتقاد کردم از جمله از شیرازی! و یکی از مدیران پرشین بلاگ! کار بزن در رو یکساعته ای بود ولی چون سر بزنگاه بود استقبال شد.
  • گوگل یک سرویس جدید راه انداخت. سرویسی که موقعیت شما رو از طریق موبایل شناسائی میکنه و اگر چیزی رو جستجو کنید موارد دور و بر رو عرضه میکنه. اول آمریکا و انگلیس و بعد بقیه جاها.
  • وبلاگ "1 معمار" رو دیدم که آخرین تکنولوژی معماری وب‌سایت درش به کار رفته بود. بیشتر مطالبش در مورد معماریه. علاقمند نیستم ولی مدتی محو تماشای دقت و نظم میلیمتریش، زیبائی ناشی از هماهنگی و کارائی فوق العاده المانهای وبلاگش شدم. احتمالاً در کل وبلاگشهر بی نظیره. از دستش ندید.
  • کم میبینم وبلاگی مثل"مائده های تازه" که برای دل خودش بنویسه. میگه: "لینک نمیکنم و لطفا لینکم نکنید ..."
  • آهنگ در وبلاگ معمولاً آزار دهنده است ولی آهنگ وبلاگ Melody of distress فرق میکنه. کاش میدونستم آهنگ مال کیه.
  • از وبلاگ متروک جینا : "ده عادت انسانهای باهوش: 1-بجای برچسپ زدن به مردم٬ به احساساتشان برچسب می‌زنند. مثلا می‌گویند «من می‌ترسم» نه اینکه «شما مثل آدمهای احمق رانندگی می‌کنید» ..."
  • نمردم تا ببینم به کپی کاری هم متهم شده‌ام. ناشناس میگه: "کپی کار زشتیه ...". در اینترنت گشتم و سایت مومن و معتقد تبیان، زحمت کشیده کار من، ویرایشگر متن آنلاین گوگل رو کپی کرده با کمی ویرایش. آخرش اسم این وبلاگ هست ولی بدون لینک. کسی نیست یک فتوا بگیره که کپی بدون لینک حرامه؟
  • وبلاگ کمانگیر در پرشین بلاگ را هم ببینید.

Anonymous said...

سلام دوست من ، خوبید شما

مطالب جالبی رو در وبلاگتون دیدم

واسم جالب بود که این مطالب رو یکجا جمع کردید

من می خوام از مطالب شما در سایتم استفاده کنم ( البته با ذکر منیع ) آیا از نظر شما اشکالی نداره

سایت با موضوعیت

کسب درامد اينترنتي , تجارت الكترونيك , اموزش زبان ایتالیایی , بازي كامپيوتري , عکس های جالب , اخبار موبایل , خودرو , شعر ادبيات , دانلود فیلم , نرم افزار , اپلود عكس

به ادرس
http://forum.dehcadeh.com/

یا

http://www.dehcadeh.com/

اگ شما تمایل به مدیریت بخشی هم دارید خوشحال میشم

ببینید و خبرم کنید

Kourosh said...

حامد عزیز
من خوشحال خواهم شد که از مطلب من استفاده بیشتری بشود. اما این نکته را لطفاً در نظر بگیرید که برای من که هیچ پست این وبلاگ ترجمه نیست. 70 درصد آن بالای 5 ساعت زمان برده است انتظار زیادی نیست که از شما به همراه مطلب لینکی هم داشته باشم.
ااز پیشنهاد شما هم بسیار ساپاسگزارم. در حال حاضر کمی گرفتارم. چنانچه وقتم بیشتر بشود به شما سر خواهم زد و به شکلی همکاری یا ارتباط در مورد مطالب هماهنگ با این وبلاگ خواهیم داشت.
موفق باشید

chenlina said...

chenlina20151210
louis vuitton
timberland outlet
the north face uk
pandora jewelry
coach outlet store online
ugg slippers
cheap jordan shoes
ray ban outlet store
ugg boots for women
uggs outlet
kevin durant basketball shoes
coach outlet store online
louis vuitton handbags
uggs outlet
true religion jeans outlet
coach outlet store online
instyler max
michael kors outlet online
michael kors outlet online
nike free runs
cheap uggs
north face jackets
louis vuitton outlet
uggs on sale
michael kors outlet online
cheap uggs
abercrombie kids
oakley sunglasses
tiffany and co
air force 1
p90x
north face outlet
ralph lauren outlet
michael kors outlet
michael kors outlet online
ugg boots outlet
cheap toms
the north face outlet
chanel bags
ray ban sunglasses outlet
as

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر