بلاگرولینگ : فاتحه مع الصلوات

    معادل با     October 10, 2008

بلاگرولینگ هک شده است. در ساعات اولیه این تصویر روی سایت بوده است. هکر ظاهراً  از گروه جهاد اسلامی است.
BlogrollingHackedOct8-2008 به وبلاگشهر بخصوص بخش سنتی آن و به خودم که «لیست وبلاگهای ایرانیان جهان» از 48 بلاگرولینگ مستقل آن  استفاده میکرد تسلیت میگویم. گرچه به مصداق «عدو شود سبب خیر» حالا برای همه وقتش است که خود را با امکانات روز هماهنگ کنند. پیشنهاد من این است که از گوگل ریدر استفاده کنید و  وبلاگهای مورد نظر را مشترک شوید. بعد از آن نه یک راه بلکه حداقل 4 راه مختلف وجود دارد که بتوانید با اطلاعات مشترکین، دوباره بلاگرولینک تقریباً مشابهی را ساخت.
«لیست وبلاگها» فعلاً سوت و کور است. در صفحه اول به صورتی ساده کلیه اسامی (قدیمی) قرار داده شده است. اطلاعات کلیه وبلاگها و همینطور نام و اطلاعات کسانی که تقاضای ورود به لیست را از طریق کامنت و پیام داشتند دست نخورده است. در این چند وقته در حال تغییرات بسیار اساسی در شکل و کارکرد لیست بوده ام.
ممکن است از فرصت پیش آمده برای اعلام عزای عمومی و بستن لیست استفاده کنم و بعد با کارکرد کاملاً متفاوتی مجدداً در خدمت باشم.
منبع تصویر: اینجا
پی نوشت: بلاگرولینگ دوباره برگشته است. این جریان هک چه بود هیچ اطلاعی در دست نیست. آیا بلاگرولینگ هنوز در دست هکر است؟

Anonymous said...

تسلیت من رو پذیرا باشید

Anonymous said...

مثل اینکه دوباره راه افتاده. من که برای لاگین مشکلی نداشتم ولی همانطور که توضیح دادی بهتر است از روش های مطمئن تری استفاده کنیم. بلاگرولینگ واقعا اعصاب خرد کنه. من سعی کردم با استفاده از وردپرس - نسخه جدید - یه لیست برای لینک های وبلاگم تهیه کنم.البته هنوز روی وبلاگم نگذاشتمش
تنها مشکلی که داره اینه که وقتی یه وبلاگ به روز میشه تو لیست من بالا نمیاد.
میخواستم ببینم میشه با گوگل هم لیستی از لینک ها درست مثل بلاگرولینگ درست کرد؟ و در ضمن میشه لیست را طوری تنظیم کرد که هروقت یه وبلاگ آپدیت میشه اتوماتیک توی لیست بالا بیاد یا پر رنگتر نشون داده بشه؟

www.limia.de

Kourosh said...

هومن عزیز
ممنون از تسلیت شما!

شهرام عزیز
با گوگل ریدر کاملاً امکان پذیر است که وبلاگ آپدیت شده بالا بیاید. روش های منعددی دارد که بهترینش را در رادیو زمانه میشوذ دید. من روش متفاوتی را ابداع کرده ام که نقایص رادیو زمانه را هم ندارد. از جمله اینکه هر وبلاگ فقط یکبار به نمایش در میآید و نام وبلاگها هم اتوماتیک برداشت نمیشود. کمی باید روی این روش کار کنم تا قابل ارائه عمومی شود.

Anonymous said...

سلام/ سوالی دارم وبلاگ من با اسپ ریدر راه افتاده و متاسفانه نمی توانم به گودر راهییدا کنم آیا می توانید مرا راهنمایی کنید؟

Anonymous said...

به دوست عزیز از وبلاگ مهستا
متاسفانه در این باره اطلاعی ندارم

Anonymous said...

سلام
ممکنست که آدرس ایمیلی بگذارید که باهاتون تماس بگیرم. یک وبسایت نیاز دارم که طراحی کنید. البته پیچیدگی نخواهد داشت. دومی ین و هوست هم دارم.
ممنون
پاکان

Anonymous said...

سلام داداش يك دعوتنامه باحال جايكو واسم ميفرستي؟
alireza.yami@gmail.com

Anonymous said...

سلام
با توجه به این وضعیت که ظاهرا همچنان ادامه داره پس تکلیف یک بلاگری چیه؟
باتشکر

Unknown said...

air max 95
abercrombie
cheap jerseys
coach outlet store online
true religion outlet
abercrombie outlet
true religion jeans
air max 90
kate spade uk
tory burch outlet
oakley sunglasses
coach outlet
fitflops outlet
christian louboutin outlet
michael kors bags
coach factory outlet
tory burch handbags
kate spade outlet
replica watches
michael kors outlet online
gucci outlet
coach outlet
2015-6-12 xiaozhengm

chenlina said...

chenlina20151210
tory burch sale
michael kors outlet
cheap jordans
timberland outlet
oakley sunglasses
toms shoes
cheap nfl jerseys
hollister
supra shoes
coach factory outlet online
jordan concords
ugg clearance
polo ralph lauren
coach outlet
michael kors outlet stores
hollister co
abercrombie and fitch new york
chanel handbags
giuseppe zanotti
uggs boots for women
ugg boots
coach factory outlet online
air max 90
michael kors outlet
michael kors outlet
michael kors handbags
louis vuitton
jordan retro
burberry outlet
louis vuitton handbags
cheap oakley sunglasses
official coach factory outlet
hollister co,hollister jeans,hollister.com,hollister ca
kate spade handbags
ugg boots
michael kors handbags
the north face outlet
coach factory outlet
louis vuitton outlet stores
ugg boots on sale
as

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر