وبلاگهای فعال در بلاگفا-۱۳۳۹۶

    معادل با     August 25, 2005

کپی شده از وبلاگ دوم من در: http://canadacanada.persianblog.com با پوزش از نقایص
دقت اين آمار خيلی بالاست و اونم به اين علت که ليستی از ۱۴,۰۵۲ کاربر فعال بلاگفا که در ماه گذشته post داشته اند در اختيار من قرار گرفت که جا داره همينجا درود بسيار بفرستم خدمت مديريت محترم بلاگفا. و اين کار من رو خيلی راحت کرد. در واقع آمار بلاگفا برای من يک کابوس بود و گرچه راههائی برای تخمين يافته بودم ولی فوق العاده کار وقت گيری ميشد و هرگز به اين دقت هم ممکن نبود. برای رسيدن به رقم ۱۳,۳۹۶ مورد کاربر فعال من ۱۵۰ رکورد رو به صورت تصادفی انتخاب و از بابت معيارهای مورد نظر کنترل کردم. کار سختی بود چون فقط username رو در اختيار داشتم و بايد هر کدام از آدرسها را به تنهائی وارد و اجرا ميکردم. در ازای اين کار نفس گير يک چيز با ارزش نصيبم شد و اون اينکه در اين وبلاگ گردی هر وبلاگ خاص و جالبی رو که ميبينم لينکشو فراهم کنم و در محل خاصی عرضه کنم که ايده اش تا حد زيادی جلو رفت. در ضمن حس ميکنم اونقدر وبلاگ ديدم که آروم آروم هر صفحه جديدی ميبينم ميتونم تا حد زيادی مشخصات دارنده وبلاگو حدس بزنم تو چه رنج سنی هست- جنسيتش چيه - روحيه اش چيه...... به هر صورت دور نيفتم از اصل مطلب که از ميان ۱۵۰ رکورد کنترل شده ۷ مورد معتبر نبود و به اين دلايل:
مسدود شده توسط بلاگفا- ۵ مورد
update نشده - ۲ مورد

در نتيجه ۹۵.۳۳۳۳۴٪ رکورد ها در رنج مورد نظر بودند که شامل ۱۳,۳۹۶ کاربر فعال در بلاگفا ميباشد

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر