روز شمار این وبلاگ - August 07. 2005

    معادل با     October 02, 2005

فکر میکنم تا قبل از August o7, 2005 بخوبی نمیدانستم که وبلاگ چیست. فقط میدانستم که راه اندازیش کار 2 دقیقه است و میشود در آن هر چه میخواهی نوشت, ایران سوم یا چهارم در دنیاست و برایم هم جای تعجب و هم جای افتخار بود, عده ای بخاطر نوشتن در وبلاگ زندانی شده اند و آخر اینکه یک آقائی در تورنتو بنام حسین درخشان هست که تمام این رشد وبلاگهای فارسی مدیون اوست. بخوبی تفاوت یک سایت و وبلاگ را نمیفهمیدم. سایتها را پرمحتوی تر و وبلاگها را سایتهائی پر از ضعف تلقی میکردم که خواندنشان تلف وقت است.اصلا نیازی به نوشتن در من زنده نشده بود تا:

َAugust 07, 2005:
در این روز به تماشای فیلم 13 به کارگردانی وحید رهبانی و با شرکت هدیه تهرانی رفتم. تبلیغات این فیلم در مطبوعات تورنتو روی توقیف شدن این فیلم در ایران تکیه میکرد. کارگردان در مصاحبه ای علت توقیف فیلم را بی حجاب بازی کردن هدیه تهرانی ذکر میکرد. تمام مطبوعات پر بود از آگهی این فیلم و اینطور به نظر میرسید که شاهد یک بعد از ظهر یکشنبه به یاد ماندنی باشیم زیرا شاهد کار جدیدی هستیم و برای من شجاعت و جسارت کارگردان و همینطور هدیه تهرانی عجیب بود و مگر آنها نمیخواستند در ایران زندگی کنند؟ ولی جریان شکل دیگری رقم خورد و آن بعد از ظهر را تبدیل به یکی از جنجالی ترین صحنه هائی کرد که همه فقط داد میزدند و صدای اعتراض من میان صدها صدا گم شد( جریان آن جلسه را اینجا بخوانید).به خانه که رسیدم عصبانی بودم, حرف ناگفته ای داشتم که باید میگفتم و اینجا بود که یادم به weblog افتاد.

همان شب google را search کردم تا رسیدم به blogspot.com و و بلاگی را بنام canontoronto ثبت کردم و بعد از نصب فونتهای فارسی ولی بدون لیبل فارسی خوشخیالنه شروع به نوشتن کردم ولی عجیب بود که کلمات برای خودشان به هرجائی میخواستند میرفتند. دیدم اینطور امکان ندارد و دوباره search کردم تا رسیدم به دستورالعمل اقای درخشان که درباره نوشتن در بلاگر بود. در آن لحظات آقای درخشان حکم یک قدیس را برای من داشت. شروع کردم به پیاده کردن دستورالعمل ایشان که خیلی هم با حوصله و دقیق نوشته شده بود ولی نمیشد که نمیشد غافل از اینکه این دستورالعمل مربوط به چند سال پیش است , اون زمانی که blogger برای آرشیو template مستقل داشته است.

Unknown said...

toms shoes
cheap jordans
coach outlet store online
oakley sunglass
chanel outlet
gucci uk
cheap oakleys
ray ban sunglasses
michael kors handbags
polo ralph lauren
chanel handbags
christian louboutin sale
michael kors
toms outlet
soccer jerseys
gucci outlet online
jordan shoes
ray ban sunglasses
tory burch outlet online
michael kors bag
2015-6-12 xiaozhengm

chenlina said...

chenlina20151210
prada handbags
adidas superstars
michael kors handbags
tory burch sale
michael kors outlet
cheap jordans
timberland outlet
oakley sunglasses
toms shoes
cheap nfl jerseys
hollister
supra shoes
coach factory outlet online
jordan concords
ugg clearance
polo ralph lauren
coach outlet
michael kors outlet stores
hollister co
abercrombie and fitch new york
chanel handbags
giuseppe zanotti
uggs boots for women
ugg boots
coach factory outlet online
air max 90
michael kors outlet
michael kors outlet
michael kors handbags
louis vuitton
jordan retro
burberry outlet
louis vuitton handbags
cheap oakley sunglasses
official coach factory outlet
hollister co,hollister jeans,hollister.com,hollister ca
kate spade handbags
ugg boots
michael kors handbags
the north face outlet
as

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر