بلاگر حد مجاز آپلود تصویر را هم جی میلی کرد. یک گیگا و...

    معادل با     March 13, 2007

به خودم قول داده بودم که درباره آی تی و وبلاگ دیگه چیزی ننویسم. حسابی این چند وقته مشغول کار روی کانادا پست و لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان ساکن در خارج از کشور بودم. از طرفی با اینهمه مدعی آی تی که دائما در حال شکار خبر هستند من چکاره ام. بی معرفت ها خبر رو قبل از انتشار به وبلاگ شهرستان پارسی میرسونند. ولی مگه میشه. آی تی و جدیدا هم وبلاگ جزئی از سرگرمیهای منه و منو به هیجان میاره.

اطلاع جدید من درباره پیکاسا هست.


یکی دو روزه که بلاگر با سرویس وب پیکاسا یکی شده. تمام تصاویر وبلاگ بصورت اتوماتیک در آلبومی در سرور پیکاسا ذخیره میشه. بیچاره بلاگر حد مجاز آپ لود تصویر رو هم از 300 مگابایت به 1 گیگا بایت افزایش داد. جالب اینکه کنتور جی میلی اینجا هم میچرخه. منکه فکر میکنم این میزان یعنی اجازه آپ لود مجانی و مادام العمر.



وقتی به دات کامی ها فکر میکنم واقعا متوجه نمیشم که اصلا چرا میرن دات کامی میشن. سایتو که باید به ثبت برسونی و هر سال نگران تمدیدش باشی. فضا هم که محدود. سرویس پشتیبانی هم که نامعلوم. امروز هستند. فردا نیستند. فضای مجانی فایل هم که اکثرا محدودیتهای زیادی داره مثل طول و عرض باند - ممکنه بعد از مدتی یا تعداد بار دیدنی حذف بشه و .... یا گرداننده سایت دیگه مجازی مجازی بشه. من میفهمم که فضای حتی محدود خود سایت میتونه کاربردهائی داشته باشه که اون نوع کاربرد ها رو در هیچ کدوم از وبلاگهای سایتی نمی بینم. پس جریان چیه ؟ مده؟ ایجاد پرستیژه؟ میخوان ارث و میراث برای آیندگان بذارن؟


هر کی بتونه منو توجیه کنه 10 تا لینک پیش من جایزه داره. لینک درست و حسابی نه بلاگ رولینگی. مرد هست و حرفش.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر