با سه سوت بلاگرولینگ خود را دوباره به کار بیاندازید

    معادل با     April 22, 2007

1-به سایت بلاگارد بروید. اگر اکانت ندارید، ثبت نام کنید.

2- در تب "لینگ گرد"، روی "ورود لینک" کلیک کنید.

3- به بلاگرولینگ بروید. در قسمت  "Get code"، در وسط صفحه ، در قسمت "OPML"  از مسیر مربوطه کپی بردارید.

4- دوباره به بلاگرد بروید و در همان قسمتی که برای کد OPML تعیین شده، لینک گرفته شده از بلاگرولینگ را کپی کنید.

5- روی "انتقال لینک" کلیک کنید و بعد از یک پرسش ساده کلیه لینکها از بلاگرولینگ به بلاگرد کپی شده است.

6- در بلاگرد، در قسمت "دریافت کد" پس از کلیک روی "ساخت کد"، جاوا اسکریپت حاصل را به وبلاگ منتقل کنید. بلاگرولینگ جدید آماده است. 

تنظیمات بلاگرد در "تنظیمات نمایش لینکها" واقع شده است که شبیه بلاگرولینگ است. برای اینکه وبلاگ به روز شده بصورت بولد و درشت نمایش داده شود، در قسمت "پیشوند لینکهای به روز شده:" عبارت:<strong>   ودر قسمت"پسوند لینکهای به روز شده:" عبارت <strong/>   را ذخیره کنید.

پی نوشت 1 - متاسفانه ظاهرا پینگ این سیستم هم بدون اشکال نیست.

پی نوشت 2-  در تماس با مدیر سایت بلاگارد ایشان تاکید داشتند که پینگ بلاگارد فاقد اشکال است. در پینگ مجدد این وبلاگ و کانادا پست،نظر ایشان تائید شد و سیستم پینگ عمل میکند. علت شک من در صحت عمل پینگ بلاگارد این بود که هر کدام از وبلاگها را  یکبار پینگ کردم و تا دریافت ایمیل ایشان منتظر نتیجه بودم! که البته حاصل نشد. در پینگ مجدد، صفحه دیگری باز شد که با نمایش " وضعیت پینگ: انجام شد" صحت عمل را تائید کرد. دلیل پینگ نشدن در بار قبلی را نمیدانم ولی احتیاطا مطمئن شوید که این پیام را دریافت میکنید.

اگر قصدتان اینست که موقتا از بلاگارد استفاده کنید: به ابتدای کد اچ تی ام ال بلاگرولینگ --!>  و به انتهای آن <--  بیافزائید. کد مربوط به بلاگرولینگ دیگر خوانده نمی‌شود. در عین حال بعدا میتوانید با برداشتن این کاراکترها بلاگرولینگ را دوباره فعال کنید.

از محاسن بلاگارد یکی اینست که دارای دسته بندی موضوعی است  که هر کدام از دسته بندی ها میتواند کد جدا و نمایش جدا داشته باشد. مثلا برای همین وبلاگ یعنی دنیای وبلاگ میشود یک بلاگرول برای وبلاگهای آی تی و یکی برای سرویس دهندگان داشت. و همچنین امکان ایجاد لینکدونی، امکان تغییر نحوه نمایش لینکها در لینکدونی با تگهای از پیش تعیین شده و  صفحه آرشیو برای هر لینکدونی میباشد.

برای آشنائی بیشتر با وضعیت بلاگارد و مدیر فعلی سایت، آقای محمد صادق اسماعیلی فر،  و برنامه های آینده بلاگارد، بد نیست مصاحبه وبنا با ایشان  را  که در فروردین ماه سال 1386 انجام شده است  را هم بخوانید. امیدوارم این سرویس  دهنده ایرانی بلاگرول  که دارای امکانات بدی هم نیست، بتواند سرویس مطمئنی را به کاربران ایرانی عرضه و همانطوری که ایشان در نظر دارند در عرضه این سرویس به کاربران خارجی هم موفق شوند،  بخصوص اینکه با تعجب فراوان  بلاگرولینگ و بلاگارد، معادل ایرانی آن تا آنجائی که میدانم تنها سرویسهای منحصر‌به ‌فردی در این زمینه هستند که در وب حضور دارند.

Anonymous said...

There are a few audible artist qualities which in and of themselves accomplish replica Tag Heuer watches a best affluence brand. If you are a being who brand night life, you can accept the above model. If you are a being who brand simplicity, one with white precious stones could be a bigger choice. Most individuals who acquirement affluence watches wish them to angle out on their wrist.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر