پیج رنگ گوگل: سرکاری بزرگ

    معادل با     May 04, 2007

این پیج رنگ گوگل هم کرامات عجیبی دارد. دنیای وبلاگ یعنی همین وبلاگ، دو سال پیش چند ماه کار کرد و تا رنک 3 رسید ولی بازدیدش به بالای 100 نرسید. بعد برای یکسال و نیم تعطیل شد و حتی نگاهی هم بهش نینداختم و بازدیدش هم به حد افتضاح زیر 10 و اکثرا هم راه گم کرده و در جستجوی چیزهای خوب! وقتی بعد از اینهمه مدت دوباره وبلاگنویس را شروع کردم خنده ام گرفت چون مثل میوه هائی که باید برسند، با حال تر و قابل مصرف تر شده و پیج رنکش 4 شده بود. و من مقایسه کردم با وبلاگی که 4 سال سابقه و بالای 500 بازدید کننده داشت و پیج رنکش 3 بود. به هر صورت روی این وبلاک کار کردم، مطلب نوشتم و... و بازدیدمتوسطش بالای 100 و تا حد 400 هم رسید و یک وقت نگاه کردم دیدم پیج رنکم به جای اینکه بشه 5 شده 3. یا لیست وبلاگهای فارسی خارج از کشور که یکی دو ماه است راه افتاده هر روز به انتظار پیج رنک گوگل بودم و اصلا صفر هم نبود تا اینکه چند وقت پیش تخته گاز از زیر صفر این لیست را برد به پیج رنک 3. امشب لیست اکسیر را دیدم که چند سالی است وجود دارد و بیشتر از منهم زحمت کشیده اند و آنها هم 3 هستند. کانادا پست من از ابتدا تا به حال در 2 درجا می‌زند و پرشیا پست من که یک ماه است راهش انداخته ام و نیمی از مطالب کانادا پست را ندارد بلافاصله رنک 2 میگیرد. دلم به حال همه مان سوخت که اینطور سرکاریم و اینقدر هم پیج رنک برایمان جدی است. و یاد یکسال و نیم پیش افتادم که یکی از دوستانی که اتفاقا امسال برنده جایزه معتبری! هم شد و پستی داشت که از وسط اون هیجان و فریادهای دیوانه واری را شنیدم که پیج رنک من 5 شده است.

البته خدمت دوستانی که این افشاگری در مورد پیج رنک 2 و 3 و 4 وبلاگهای من را جدی گرفتند و باعث شد که بی‌اعتبار! شوم باید عرض کنم که جمع جبری رنک وبلاگهای فعال من از 10 هم بالاتر است!

پی نوشت: البته فراموش کردم که بگویم تقصیر از منهم تا حدی بوده است که به تمام قواعد پفیوزی مورد درخواست گوگل به کمال توجه نکرده ام. به چند وبلاگ مستعد و با مطالب خوب ولی با پیج رنگ صفر آگاهانه و عامدانه لینک داده ام البته نه لینک کشکی و مستحب بلاگرولینگی بلکه لینک دائمی که البته این کار در مسلک گوگلیسم حرام اندر حرام اندر حرام است.

moncler jackets sale said...

Created inside 1837, pandora bracelets canada. has been renowned due to its luxury pieces, especially an extremely earrings. Tiffany has been trying pandora jewelry to marketplace per se as the pandora charms cheap innovator concerning personal

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر