آیا باید روی بلاگر بمونم یا به وردپرس مهاجرت کنم؟

    معادل با     May 19, 2007

همانطور که قبلا هم گفتم عده ای از دوستان که در سیستم ورد پرس وبلاگ دارند اینروزها تبلیغات زیادی رو در رابطه با وردپرس میکنند و سعی میکنند که به خصوص کاربرانی رو که روی سرویس دهندگان ایرانی مانند پرشین بلاگ و غیره هستند متقاعد کنند که به روی سیستم وردپرس نقل مکان کنند. از مقایسه بین وردپرس و سیستمهای ایرانی گرفته تا ارائه آمار کاربران ورد پرس و ... اونقدر این تبلیغات جذاب بود که منکه از حدود 2 سال پیش روی وردپرس وبلاگی رو به ثبت رسوندم ولی به علت مشکلات وردپرس ترجیح دادم روی بلاگر باقی بمونم، به شکلی تحت تاثیر قرارداد که بصورت جدی به جدائی از بلاگر و رفتن روی وردپرس فکر کنم. با توجه به اینکه در مقطعی هستم که تغییر و تحولات وبلاگی و ادغام چند تا از وبلاگها برام الزامی شده ، مجموعه پستهائی که در پی میاد  نه تنها مقایسه بین ایندو سیستم هست بلکه برای من حکم انتخاب  رو هم داره. آیا باید روی بلاگر بمونم یا به ورد پرس مهاجرت کنم؟

تغییر و تحول سخته و گذشته از ناآشنائی با یک سیستم جدید که زمان میبره که به کار کردن به اون مسلط بشیم نقطه ضعف دیگری هم داره و اون اینه که پیج رنک گوگل از بین میره و مثل اینه که از صفر شروع کردیم. تمام لینکهای دوستان هم باید به روز بشه که خودش کار میطلبه. به هر صورت آسون نیست. تنها در صورتی میشه این کار رو کرد که واقعا سیستم جدید ارزششو داشته باشه.

در مقایسه بین دو سیستم وبلاگی  وردپرس. کام و بلاگر از کلیات شروع میکنم و بصورت پستهای کوتاه هم عرضه میکنم. در ضمن لازم به توضیح هست که وردپرس.کام که یک سیستم وبلاگ مجانی هست با وردپرس.ارگ و نرم افزار ورد پرس متفاوته. من بلاگر رو با وردپرس . کام بصورت تفصیلی میخوام مقایسه کنم و نکاتی رو بیان میکنم که از دید همگان دور مونده و شاید، کی میدونه که در انتها کسانی که سعی میکنند دیگران رو متقاعد کنند که به ورد پرس مهاجرت کنند خودشون به بطلان عقیده شون پی بردند و روی بلاگر مهاجرت کردند! یا من متقاعد شدم که به روی وردپرس برم. به هر صورت امیدوارم نه برای من و نه برای دیگران تعصبی در کار نباشه. مطمئنا همه سعی میکنیم از بهترین سیستمها استفاده کنیم و منهم گرچه روی بلاگر مینویسم اگه در نهایت حس کنم وردپرس. کام بهتره به اون مهاجرت میکنم.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر