پرشین بلاگرز - تغییرات

    معادل با     January 28, 2009

1- وبلاگ پرشین بلاگرز بصورت موقت از وردپرس به دنیای وبلاگ منتقل شد. کلیه مطلب نیز به این وبلاگ متنتقل شد. خوانندگان فید پرشین بلاگرز تغییر عمده‌ای را حس نخواهند کرد.

2- همکاری دوست عزیز، آقای عباس خسروبیگی با پرشین بلاگرز قطع شد. ایشان در طی نزدیک به دو ماه همکاری کوششهای بسیار در جهت هماهنگی امور داشتند که از آن تقدیر میشود و برایشان آرزوی موفقیت در فعالیت‌های وبلاگی‌شان را داریم.

3- فیدبرنر در حال انتقال به زیر مجموعه گوگل است. این امر اختلالاتی را در سطح وبلاگ‌شهر به وجود آورده است که پرشین بلاگرز نیز از آن در امان نمانده است. امیدواریم همراه با تثبیت فیدبرنر، به آنگونه که گوگل وعده کرده است، عرضه خبرخوان‌های دیگر پرشین بلاگرز سرعت لازم را پیدا کند.

4- خبرخوان‌های جدید در دو نسخه «تکست» و «گرافیکی» ارائه خواهند شد. نسخه «تکست»، خلاصه، فاقد تصویر و مخصوص اینترنت کم سرعت است. در نسخه «گرافیکی»، تمام مطلب یک وبلاگ، به همان شکلی که در محل وبلاگ دیده میشود، در پرشین بلاگرز به نمایش درخواهد آمد.

5- به منظور زمینه سازی برای ارائه خبرخوان‌های گرافیکی، مدرک جدیدی تحت عنوان «فرمت‌های غیر قابل قبول در وبلاگنویسی» متنتشر شد. از این پس، پذیرش یک وبلاگ‌ جدید با توجه به این ضوابط صورت می‌پذیرد. موارد طرح شده گرچه شامل تعداد بسیار کمی از وبلاگ‌ها خواهد شد، اما اهمیت هماهنگی یک وبلاگ با این ضوابط، تا حدی است که چشم پوشی از آن ممکن نیست. به وبلاگ‌های موجود در خبرخوان‌های ارائه شده‌ی «کانادا» و «طنزنویسان» تا 9 فوریه معادل با 21 بهمن 87 مهلت داده شده است که خود را با ضوابط جدید هماهنگ کنند. بعد از این تاریخ پرشین بلاگرز اقدام به ارزیابی دوباره وبلاگ‌های موجود در این خبرخوان‌ها خواهد کرد. ارائه خبرخوان گرافیکی در دو خبرخوان گفته شده، فقط پس از اتمام ارزیابی دوباره وبلاگ‌های این خبرخوان‌ها، ممکن است.

6- بندهای بیشتری به «موارد عدم پذیرش یک وبلاگ در پرشین بلاگرز» اضافه شد.

7- با ارزیابی دوباره از وبلاگ‌های موجود در «خبرخوان کانادا»، 23 وبلاگ حذف شد. حذف این وبلاگ‌ها عمدتن به خاطر به‌روز نبودن وبلاگ در طی 3 ماه گذشته صورت گرفت. هدف در پرشین بلاگرز ارائه خبرخوان‌هائی با کیفیت است. همچنین این هدف را تعقیب می‌کنیم که لینک‌های موجود در لیست‌ وبلاگهای یک خبرخوان، بازدیدکننده را به سمت یک وبلاگ فعال هدایت کند.

8- خبرخوان‌های «کانادا» و «طنزنویسان» دارای تعاریف خاص خود شدند. تعریف هر خبرخوان در انتهای خبرخوان مربوط وجود دارد. امیدواریم با به‌کار‌گیری این تعاریف، از سوء تفاهمات بیشتر جلوگیری شود. همچنین با قبول مسئولیت مدیریت هر خبرخوان، توسط وبلاگنویسان آن رشته، تعاریف بهتر و دقیق‌تری را جایگزین این تعاریف موقت نمائیم. در زیر تعریف «خبرخوان طنزنویسان»، به عنوان نمونه، آمده است:

«تعریف خبرخوان طنزنویسان: این خبرخوان اختصاص به وبلاگ‌های طنزنویسان یا کاریکاتوریست‌های تولید‌کننده محتوا دارد. پذیرش وبلاگ‌های جوک، کسانی که اقدام به جمع آوری مطالب طنز می‌نمایند و مینیمال نویسان در این خبرخوان ممکن نیست. مدیر موقت این خبرخوان، تا زمان تعیین مدیر جدید، از میان طنزنویسان، براساس برداشت شخصی از طنز، اقدام به پذیرش یک وبلاگ می‌نماید. زبان این خبرخوان فارسی است. ملیت نویسنده اهمیتی ندارد.
گزارش عدم هماهنگی یک وبلاگ با این تعریف»

9- کلمات «ایرانیان» و «ایران» از «خبرخوان ایرانیان کانادا» و »خبرخوان طنزنویسان ایران» برداشته شد تا خبرخوان‌ها، وبلاگ‌های بیشتری را در پوشش بگیرند.

10- از وبلاگ‌هائی که، مطالبی در معرفی پرشین بلاگرز داشته اند و همچنین از «دوستان» و «همراهان» که لینک و لوگوی پرشین بلاگرز را در وبلاگ خود قرار داده‌اند سپاسگزاریم و امیدواریم که با تلاشی دو‌چندان، لیاقت مورد ِ لطف شما بودن را، نشان دهیم.

Anonymous said...

Precious stones are graded and this translates in to their superior and price; however, if the precious stones on the design Replica Cartier Watch are abate than 0.10 carats and/or are chips you cannot see the superior with the naked eye and accordingly it does not amount what superior of precious stones has been used.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر