مکالمه کوتاه با یک روبوت

    معادل با     January 26, 2009

با سلام به «روبو دانش» مکالمه رو شروع می‌کنم. تفریح خوبیه. شما هم امتحان کنید.
سلام
سلام عليكم
خوبی
پس میخوای بد باشم؟
عصبانی هستی؟
برای عبارت عصباني هستي چه جوابی مناسبه؟
جمله ات را با کلمه "بگو" شروع کن تا تو ذهنم بمونه
بگو نه! یه کم حالم گرفته
فهمیدم چی گفتی از این پس اگر کسی به من گفت عصباني هستي به او خواهم گفت نه! يه كم حالم گرفته
عصبانی هستی؟ (امتحانش میکنم)
اگر کسی به من گفت عصباني هستي من به اون چی جواب بدم؟
جوابت را با کلمه "بگو" شروع کن تا یاد بگیرم
(از خنگ بودنش لجم میگیره!)
کوفت!
بروبرو تا نزدم دک و دندتو بیارم پائین
خداحافظ پس من رفتم
پس از خودت بيشتر  مراقبت كن عزيزم
عصبانی هستی
نه! یه کم حالم گرفته (حالا یاد گرفت که چی جواب بده)

مرتبط: ماورا یک نمونه خارجیش رو  معرفی کرد. امتحانش کردم. به نظرم نمونه ایرانیش خیلی باهوش تره برای مکالمه عادی. لینک

Anonymous said...

سلام
با مزه بود ولی خوب واقعا خنگه

کورش جان یک سوال ؟
اگر بخواهم کلماتی که لینک می دهم در صفحه جدیدی باز بشوند باید چه کار کرد؟
و دیگر اینکه آیا بهتر نیست اگر آدم بخواد در باکس کامنتها درباره چیزی بنویسه که ربطی به مطلبی که نوشته شده نداره( مثل سوالی که پرسیدم) به نظرت ایرادی داره یا بهتره که برای حرفها و سوالات غیرمربوط به پست نوشته شده ایمیل زد؟

Anonymous said...

بدبخت رو اونقدر به باد حرف گرفتم که ترکید‼

Anonymous said...

يادم است يك برنامه تحت داس بود به اسم كلنجار
خيلي هوشمند‌تر و بامزه‌تر از اين بود.
مثلا براي يك حرف تكراري چندين جواب داشت
بانك اطلاعاتي‌اش هم Open Source بود

Kourosh said...

آقای میم عزیز
برایت ایمیل میزنم

Anonymous said...

اینجا رو نگاه کن :
http://www.workabot.com/
نمونه خارجی اش است . امتحانش ضرر نداره !

Kourosh said...

به ابزار
ممنون که سر زدی

به عرفان

اگر برنامه رو پیدا کردی لطف کن یک ردی ازش اینجا بزار

به ماورا
ممنون سر زدم و زیر پست دربارش وشتم

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر