استارتی دوباره و تشکر از دوستان

    معادل با     February 11, 2007

بیش از یک سال از آخرین نوشته ام میگذرد. چند ماهی ایران بودم و همیشه در فکر نوشتن وبلاگ. اتصال کند اینترنت در ایران و گرفتاری مانع نوشتنم شد. با این وجود بیش از 400 عکس گرفتم که فکر میکنم خیلیهاشون ارزش قرار دادن در وبلاگ رو دارند. به نیت نوشتن مطالب زیادی جمع کردم ولی استارت دوباره سخت بود بخصوص که بلاگر در دوره گذر و تغییر بود و من اون وقتی رو که شایسته بود نداشتم تا بلاگر جدید رو بفهمم و قالبهامو تغییر بدم. در طول تعطیلات کریسمس این وقت به دست اومد و شروع کردم. فهم قالب جدید آسون نبود بخصوص اینکه عنصر جدیدی به نام ویجت به اون اضافه شده بود که کار رو برای فارسی نویسی صحیح سخت میکرد. هر چی بود به درک خوبی از بلاگر جدید رسیدم و قالبها رو تغییر دادم و موفق به فارسی نویسی صحیح هم شدم.

در این مدت دوستان زیادی کامنت گذاشتند و اظهار لطف کردند. لینکهای دنیای وبلاگ , کانادا پست و Daily Server هنوز هم در وبلاگها هست که از همینجا از همه تشکر میکنم و امیدوارم کسی یادم نرفته باشد. به یادتون بوده و هستم:
عمو اروند-اروند-پاییز-بابای فردا-با خاطراتم در سرزمين لاله ها : هلند-محمد درویش-diviner-نامه‌های باز نشده-من یه نفر + شما چند نفر-فرداد دولتشاهی-ایران جدید-پپ ايراني-کورش ضیابری-عمو اسد-motsmart-پسرک-رایان کامپیوتر-صداهای ناشناخته-ساعتها-شعرم براي چشمهای تو-سعيد حاتمی-در جستجوی کلمات-یک پزشک-انجمن وبلاگ نویسان شهرستان ابهر-محسن داداشی-آژانس خبری وبلاگ نویسان

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر