دیدن وبلاگمان از چشم دیگران

    معادل با     July 03, 2007



اگر شما کسی هستید که اهمیت نمیدهید که دیگران وبلاگ شما را چگونه میبینند، توصیه میکنم که خواندن این قسمت را رها کنید و به کار دیگری مشغول شوید. در غیر اینصورت این موضوع فوق العاده مهم است که بدانیم روی کامپیوتر بازدیدکنندگانمان، وبلاگ ما چگونه دیده میشود.


گاها دیده ام که بعضی ها در وبلاگشان التماس میکنند که اگر مشکلی در فایرفاکس هست خبر بدهید. مگر این امکان وجود دارد که تمام مرورگرها و ... را یکجا داشت؟ کنترل وبلاگ و دیدن آن در وضعیتهای مختلف از این جهت مهم تر میشود که سلطه اینترنت اکسپلورر زیر سئوال است. هم اکنون تخمینا بین 30 تا 40 درصد کل بازدیدکنندگان، از فایرفاکس استفاده میکنند و آینده مرورگرهائی مانند اپرا و سافاری بهتر از وضع فعلیشان است. حتی در ویندوز که به بازار سلطه دارد همه از ورژن واحدی استفاده نمیکنند. خود من با وجودیکه در طراحی قالبهایم آخرین ورژن از سه مرور گر مطرح را استفاده کردم ولی دربدر دنبال کسی بودم که مشکلات را با ورژنهای پائین تر به من خبر بدهد بخصوص وقتیکه آمار من نشان میدهد که حدود 60 درصد بازدیدکنندگانم از ورژن 6 اینترنت اکسپلورر استفاده میکنند و من امکان داشتنش را نداشته ام و دلایل دیگر...

سرویسی را که معرفی میکنم BrowserCam نام دارد. پس از ثبت نام، استفاده مجانی شما برای 24 ساعت آغاز میگردد. در این 24 ساعت فرصت دارید 200 تصویر از وبلاگتان را توسط سیستم عاملهای مختلف و مرورگرهای مختلف ببینید. اگر 24 ساعت به نظر کم میرسد باید بگویم که سرویسهائی از این دست گاها نوبت 15 روزه دارند.


با توجه به آمار وبلاگ خودم توصیه میکنم که در سیستم عاملها: ویندوز اکس پی و ویندوز ویستا را الویت بدهید. در مرورگرها : اینترنت اکسپلورر ورژن 6 و 7 ، فایرفاکس ورژن 1.5 و 2 و اپرا 9. امکانش باشد مرورگر سافاری، سیستم عامل مکینتاش و... را هم فراموش نکنید.


بررسی من نشان میدهد که این وبلاگ و لیست وبلاگهای ایرانیان جهان با آخرین ورژن های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و اپرا روی تمام سیستم عاملها به غیر از لینوکس، بی نقص و یکسان دیده میشود. در بقیه نسبتا قابل قبول ولی مشکل اساسی در مشاهده با اینترنت اکسپلورر ورژن پائینتر از 6 و نت اسکیپ ورژن زیر 7.2 وجود دارد.


Anonymous said...

خیلی عالی بود تا به حال هم چین چیزی ندیده بودم.

Softminer said...

خوشبختامه وبلاک ما اینقدر ساده است که همه جا خوب دیده می شود
افتضاح در بلاگفا هست که بعضی وقتها خیلی بهم می ریزه
راستی کوروش
من نمی دونم که طبقه بندی کجای بلاگر هست
آیا بستگی به تم بلاگ داره

Unknown said...

2015-6-12 xiaozhengm
hollister clothing
pandora jewelry
kate spade outlet online
gucci outlet
ray ban sunglass
true religion
cheap ray ban sunglasses
nike air max
michael kors outlet online
michael kors
michael kors handbags
coach outlet
true religion outlet
coach outlet online
ray ban outlet
oakley sunglasses outlet
cheap oakley sunglasses
coach outlet online

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر