وردپرس دات کام: کندترین سرویس دهنده - واقعیتی آزار دهنده

    معادل با     August 25, 2008

مطلبی را منتشر کردم تحت عنوان دلیل چهل و یکم برای مهاجرت از بلاگفا به وردپرس که یک طنز ظریف همراه خود داشت به این صورت که مقاله 40 دلیل برای مهاجرت از بلاگفا به وردپرس همه جانبه نیست و جانبدارنه به سرویسها نگاه کرده است. دوست عزیز وب3، نویسنده مقاله، که در دانشش شکی ندارم، مهمترین و مطرح ترین پارامتر را در مقایسه جا انداخته بود. سرعت سرویس دهنده. در مطلب من کلیه سرویس دهندگان ایرانی و خارجی مطرح، از بابت سرعت، با توجه به اطلاعاتی که سایت آلکسا فراهم میکند مقایسه شده اند. غیر منتظره اینکه در جدول تهیه شده، وردپرِسِ مقدس در انتهای جدول به عنوان دارنده کمترین سرعت جا خوش کرده و کلیه سرویس دهندگان از جمله بلاگفای مغضوب سرعت بالاتری را نشان میدهند. حقایق را که نمیشود تغییر داد. اما وب3، به جای واکنش منطقیِ سر تعظیم فرو آوردن به فکتها، به گونه ای دیگر واکنش نشان داد. با عجله به وبلاگ من آمد و در مدت کوتاهی 3 یادداشت گذاشت (+) که دو تای آنرا پاک کرد، سپس در پای مطلب شایان شلیله که در همین ارتباط معترض بود، ولی برعکس وی و به طرفداری از بلاگفا، همان مطالب را تکرار کرد (+) و در فرندفید نیز (+) هر جائی که اسمی از این مطلب آمد یادداشتی گذاشت و در آن به استناد سایتی که خواهم گفت وردپرس را سریعترین سرویس دهنده نشان داد. در این جامعه مجازی و انبوه اطلاعات وارده، که همه ما کارمان شده است نگاه سرسری انداختن به مطالب و لب کلام را گرفتن و گذشتن، کم کسی پیدا میشود که به عمق برود و صحت ادعا را بررسی کند. اگر این جوسازی، قلبِ واقعیت و بوق و کرنا نبود ناچار نبودم بر خلاف میل باطنی، پست دیگری برای اثبات دوباره حرفم داشته باشم. پس اجازه بدهید که بار دیگر از منظری دیگر برایتان روشن کنم که نتیجه گیری مطلب اول من دارای اعتبار بی خدشه‌ای است. نخست آلکسا، سایت مورد استناد من را بشناسید.
سایت آلکسا متعلق به آمازون است و از سال 1996 کار و تخصصش همین یک کار، یعنی مقایسه‌ی وب سایتها به لحاظ ترافیک، سرعت و دیگر پارامترهاست، این سایت  پیج رنک گوگلش 8 و ترافیک ماهیانه اش فقط از آمریکا 2 میلیون بازدید کننده است. گمان نکنم برای اندازه گیری سرعت سرویس دهندگان سایتی معتبرتر از آلکسا وجود داشته باشد. بارها جستجو کرده ام و تابحال نیز چندبار از اهل فن وبلاگشهر استمداد طلبیده ام که اگر سایت معتبر دیگری در رابطه با سرعت میشناسید معرفی کنید و نکرده اند. لابد نیست. اما نوع دیگری از سایتها در این زمینه وجود دارد که منهم در بوکمارکهای دلیشزم تعدادی از آنها را ،بی جهت، ذخیره کرده ام که وبسایتی که در پی میآید یکی از این سایتهاست.
سرویسی که وب3 همه جا به آن استناد میکند وبسایتی است به نام webtool که سرعت یک یا چند سرویس دهنده را در لحظه مقایسه میکند. این وبسایت از سال 2005 فعال بوده، پیج رنک گوگلش 3 است یعنی از وبلاگ در پیتی من پائین تر. هر بار که تست کنید یک نتیجه متفاوت میبینید. یکبار وردپرس اول است یک بار آخر. آلکسا و این وبسایت مشخصاً اعتبار و متدهای کاملاً متفاوتی دارند. از اعتبار مسلم آلکسا گذشته، در روش هم، مشخصاً متوسط سرعت در طول زمان نتیجه بهتر و قابل توجه تری را میدهد نا اندازه گیری سرعت در یک لحظه. حتی اگر آنقدر حوصله داشته باشید و 100 بار تست کنید و معدل بگیرید نتیجه قابل قیاس با نتیجه آلکسا نیست. زمانی که آلکسا میدهد متوسط در طول سالهاست و اطلاعات توسط هزاران کاربر داوطلب از کلیه نقاط جهان جمع آوری میشود. با این وجود ببینید که سرویس مورد استناد وب3 برای من چه آورده است. در اینجا سرعت بلاگر را صفر نشان میدهد. آیا فقط همین یک نتیجه برای عدم اعتبار این وبسایت کافی نیست؟ دلیل بیشتر میخواهید اینجا را ببینید که بر اساس مقایسه همین سایت، وردپرس از میان 7 سرویس دهنده مورد مقایسه، از بابت سرعت در ردیف ششم قرار میگیرد (+) البته اینکه وب3 این سایتها، روشها و مزایا و معایبشان را نشناسد بسیار جای تردید است. پس انگیزه این هیاهو و جوسازی چیست؟
worpress-blogger-blogfa از WebTool گذشته چرا وبسایت معتبرتر دیگری را امتحان نکنیم. وبسایت WID را ببینید که حداقلش اینست که سابفه اش از من بیشتر و پیج رنکش هم 5 است. اینهم نتیجه مقایسه سرویسها. شما هم امتحان کنید. پس از چند بار استفاده میشود یک دلیل که چشم را کور میکند ولی بی ارزش است با آن ردیف کرد.
worpressVSblogger1
و اما درباره وبلاگ وب3. نویسنده اش مشخصاً یک سرمایه برای وبلاگشهر است و دارای مطالبی مفید و نثری قابل تحسین است. من شدیداً وب3 را توصیه میکنم . اما نکته ای وجود دارد و آن اینکه وقتی پای بلاگفا و وردپرس با هم پیش میاید نمیدانم چه آلرژی عجیبی به بلاگفا و چه ارادت حیرت انگیزی به وردپرس پیدا میکند که از تعادل و دیدگاه علمی بیطرفانه که لازمه کار اینچنینی است به دور میشود. نمونه اش همین مقاله 40 دلیل برای مهاجرت از وردپرس به بلاگفا که ایراد فراوان دارد. هم منطقی و هم تکنیکی. آنقدر بد، اشتباه و مغرضانه است که میشود ده ها پست طولانی برای موارد مطرح شده نوشت. شاید بتوانم به این مقاله عنوان مغرضانه ترین مقاله وبلاگشهر را بدهم. اشتباه نشود که قضاوت من این نیست که وردپرس بد است بلکه نظر من اینست که این مقاله جانبدارانه است و پر از بزرگنمائی برای وردپرس و بلاگر و خرد و زبون کردن سرویسهای ایرانی است. همه سرویسهای ایرانی هم از دم با یک چوب رانده شده اند. قدیمی و جدیدی با هم. نه سرویسهای بلاگر و وردپرس به این خوبی هستند که مقاله میگوید و نه سرویسهای ایرانی به این بدی. اصلاً چطور امکان دارد که حتی نشود یک حسن برای ایرانیها در مقابل 50، تا به حال، و نمیدانم شاید 100 در آینده، برای خارجیها برشمرد؟ قصد جوابگوئی به این مقاله پر از خطا را داشتم که منصرف شدم و به دو علت:
1-هنوز مرکب مقاله وب3 خشک نشده بود که چهلش به 50 تبدیل شد و در انتهای 50 مورد هم سه نقطه (...) گذاشته که یعنی باز هم ادامه دارد. پس باید منتظر شوم ببینم در چه رقمی متوقف میشود تا آنوقت اگر فرصتی بود نقدی بر آن بنویسم. موضوع دیگر ویرایش همین موارد است. خیلی از دوستان، برخلاف وب3، از Strikethrough استفاده میکنند تا رد تفکر قبلی بر جا بماند و اگر احیاناً کسی خواست نقدی به آن بنویسد کارش یکسره بر باد فنا نرود. نقد چیزی را میشود کرد که هر دم تغییر نکند.
2- دلیل دوم انصراف اینکه به غیر از کار و گرفتاری عادی، اینروزها بیشتر وقتم را صرف یافتن "تصویر بزرگ" از وبلاگشهر میکنم. واقعیت اینکه هنوز حیران اتفاقات و جریان هک سال گذشته پرشین بلاگ و بلاگفا هستم. پرشین بلاگ که تقریباً از دور خارج شد. بلاگفا نهایتاً از جریان هک، جان سالم به در برد ولی اینروزها وضعیت مطلوبی ندارد. چرا وبلاگشهر به اینجا رسیده است؟ مقصر کیست؟ و آیا میشود یک نظم و روند را در تخریب سرویس دهندگان ایرانی مشاهده کرد؟
در ارتباط با موضع وب3 و "بلاگفا VS وردپرس" خواندن مطلب طنز وبلاگ کاکتوس آی تی تحت عنوان :927 دلیل برای مهاجرت از بلاگفا به وردپرس خالی از لطف نیست.
توضیح به هواداران دو آتشه وردپرس دات کام: دوست عزیز واقعیت را نمیشود کتمان کرد. وردپرس کامل نیست مثل هر پدیده دیگری. خوبی و بدی با همند و یک دیدگاه منطقی، خوبیها و بدیها را با هم میبینید و بر اساس یک متد انتقاد میکند. هدفم از انتخاب تیتر این نوشته این بود که کمی به خود بیائید و مطلق گرا نباشید. من با وردپرس مشکل ندارم، طرفدار بلاگر نیستم، طرفدار بلاگفا نیستم. با انتقاد مشکلی ندارم ولی اعتقاد دارم که نقد باید واجد خصوصیاتی باشد که مهمترین آن منصفانه بودن آن است.

Anonymous said...

سلام عزیز!

در مقاله یک اشتباه بزرگ هست و آن هم تصویری است که در مورد دانش من ارائه داده اید. اگر وب 3 آن سایت را برای بررسی به شما و دوستان دیگر پیشنهاد داد به این دلیل بود که واقعا فکر میکرد و اکنون نیز گمان میکند آن سایت میزان و معیار دقیقتری میتواند در اختیار ما بگذارد. راستش! با بعضی دوستان دیگر در این زمینه گفتگوهایی داشتم و به آنها وعده دادم که شما مساله را به دقت پی گیری کرده و دلیل تفاوت نتایج سایتها را توضیح خواهید داد. چون شما فرموده بودید که مساله را بررسی خواهید کرد و خود من هم منتظر بودم که مسائل فنی بیشتری از شما و وبلاگتان بیاموزم. اما پاسخ شما بیش از آنکه در مورد مطلب وب 3 و بررسی مساله باشد در مورد من بود و «من» چه اهمیت دارم؟ (حتی بر فرض صحت همه ی سوء تفاهم ها «من» اهمیتی ندارم)

--------
در مورد کامنت ها و پاک کردنِ آنها: کامنت ها چهار تا بودند و دو تای آنها را پاک کردم. نمیدانم کامنت های پاک شده را نیز در اختیار دارید یا نه. اگر دارید که مشاهده خواهید کرد دو کامنت پاک شده هیچ تفاوتی با کامنت های موجود نمیکند. تنها در یکی از آنها لینک اصلاح شده است و دیگری را برای آزمایش این امکان در وبلاگ شما پاک کردم و دقیقا کپی آنرا دوباره گذاشتم. فکر نمیکردم ناراحت خواهید شد.

------------
کامنت های فرندفید هم ظاهرا سه مورد بود که دوستان به اشتراک گذارده بودند یا لایک زده بودند و این گویا در فرندفید متداول است (برای باخبر کردن دوستان از اینجور مسائل و گفتگو با آنها چنانچه در ذیل برخی از آنها گفتگو صورت گرفته و همچنین گفتگوهایی که بعد از آن با برخی از همان دوستان در جی تالک داشتم)

-----------
فرموده اید: «سپس در پای مطلب شایان شلیله که در همین ارتباط معترض بود، ولی برعکس وی و به طرفداری از بلاگفا، همان مطالب را تکرار کرد»

وب 3: متوجه اشکال نشدم. انتقاد من هم به شما و هم به ایشان وارد میشد. زیرا مطلب هر دوی شما مخالف نتایج بدست آمده در آزمایش ها بود. آیا نباید اشکال را با ایشان مطرح میکردم؟

-----------
فرموده اید: «اگر این جوسازی، قلبِ واقعیت و بوق و کرنا نبود ناچار نبودم بر خلاف میل باطنی، پست دیگری برای اثبات دوباره حرفم داشته باشم.»

وب 3: نمیدانم! گفتم که قصد من مطلع کردن دوستان و گفتگو با آنها در این زمینه بوده است.

----------
فرموده اید: «نمیدانم چه آلرژی عجیبی به بلاگفا و چه ارادت حیرت انگیزی به وردپرس پیدا میکند که از تعادل و دیدگاه علمی بیطرفانه که لازمه کار اینچنینی است به دور میشود. نمونه اش همین مقاله 40 دلیل برای مهاجرت از وردپرس به بلاگفا که ایراد فراوان دارد. هم منطقی و هم تکنیکی. آنقدر بد، اشتباه و مغرضانه است که میشود ده ها پست طولانی برای موارد مطرح شده نوشت. شاید بتوانم به این مقاله عنوان مغرضانه ترین مقاله وبلاگشهر را بدهم.»

وب 3: به دوستان دیگر نیز گفته ام بجای نقد انگیزه باید انگیخته را نقد کرد. ضمن اینکه همانگونه که در اولین مقاله از این سری مقالات تذکر داده شده است این مقالات بخشی از مجموعه مقالاتی است که منتشر خواهند شد. خواهرم نیز گویا قصد دارد مقاله ای بنویسد با عنوانِ «ده دلیل برای وبلاگنویسی در بلاگفا» که من هم کمکش خواهم کرد.

----------
فرموده اید: با این وجود ببینید که سرویس مورد استناد وب3 برای من چه آورده است. در اینجا سرعت بلاگر را صفر نشان میدهد. آیا فقط همین یک نتیجه برای عدم اعتبار این وبسایت کافی نیست؟

وب 3: دوست عزیز! آن بخشی که شما اشاره کرده اید نتیجه ی تخمینی را نشان میدهد. برای محاسبه ی دقیق باید load time بر size تقسیم شود. به این دو بخش و به نحوه ی محاسبه ی پارامتری که نام برده اید بیشتر دقت کنید. (مهم)

------------
فرموده اید: دلیل بیشتر میخواهید اینجا را ببینید که بر اساس مقایسه همین سایت، وردپرس از میان 7 سرویس دهنده مورد مقایسه، از بابت سرعت در ردیف ششم قرار میگیرد

وب 3: دوست عزیز! به همان عکسی که قرار داده اید دقت کنید! این سایت، آدرسها را بر اساس سرعت آنها و نتیجه اش مرتب نمیکند بلکه ترتیب آنها همان ترتیبی خواهد بود که شما در فیلد وارد میکنید و چنانچه مثلا این ترتیب را معکوس کنید وردپرس در جایگاه اول خواهد نشست. اما نه ترتیب و نه averag speed هیچ کدام معیار نیستند. شما باید load time و size را ببینید. (بسیار مهم)

----------
فرموده اید: چرا وبسایت معتبرتر دیگری را امتحان نکنیم. وبسایت WID را ببینید که حداقلش اینست که سابفه اش از من بیشتر و پیج رنکش هم 5 است. اینهم نتیجه مقایسه سرویسها. شما هم امتحان کنید.

وب 3: این سایت معتبر است؟ پیج رنکش هم بالاست؟ اسکرین شات زیر را ببینید. این اسکرین شات اولین آزمایش من هست. از ده ها آزمایشی که کردم هیچگاه بلاگفا رتبه ی اول را کسب نکرد.

http://i36.tinypic.com/2eao2mf.gif

----------
فرموده اید: «البته اینکه وب3 این سایتها، روشها و مزایا و معایبشان را نشناسد بسیار جای تردید است. پس انگیزه این هیاهو و جوسازی چیست؟»

وب 3: من به نقص دانش خود اعتراف میکنم و صادقانه از شما میخواهم مساله را از نظر فنی برای من و دوستان دیگر روشن کنید. البته پیج رنک و … را چندان در عملکرد سایتها دخیل نمیدانم (میتوانم در مورد این مساله بیشتر توضیح دهم)

-----------
فرموده اید: موضوع دیگر ویرایش همین موارد است. خیلی از دوستان، برخلاف وب3، از Strikethrough استفاده میکنند تا رد تفکر قبلی بر جا بماند و اگر احیاناً کسی خواست نقدی به آن بنویسد کارش یکسره بر باد فنا نرود. نقد چیزی را میشود کرد که هر دم تغییر نکند.

وب 3: هیچ تغییر حتی مختصری در مقالات وب 3 صورت نمیگیرد مگر اینکه دست کم در کامنت ها صریحا به آن تذکر داده شود. در این مقاله تنها دو کلمه تغییر داده شده اند و هر دو در کامنت تذکر داده شده و به خطا تصریح و از تذکر دهنده ی آن تشکر شده است. یکی عبارت «افغان» و دیگری «آژاکس». ضمنا دلایل و مسائل فعلیِ مطرح شده حذف نخواهند شد، هر چند احتمالا مواردی افزوده شود. بنابراین منتقد میتواند دلایل فعلی را نقد کند. ضمنا این مقاله از سری مقالاتی است که عدد آنها احتمالا به بیست میرسد حدود ده مقاله ی آن آماده است و به تدریج منتشر میشوند پس از انتشار همه ی آنها، توضیحاتی در مورد این سری از مقالات در قالب یک مقاله ی مستقل افزوده خواهد شد.

اما یک مثال: شما در مقاله نوشته اید ««نمونه اش همین مقاله 40 دلیل برای مهاجرت از وردپرس به بلاگفا که ایراد فراوان دارد.» در اینجا یک اشتباه لفظی رخ داده منظورتان این بوده «نمونه اش همین مقاله 40 دلیل برای مهاجرت از بلاگفا به وردپرس که ایراد فراوان دارد» و شما الفاظ را جابجا گذارده اید. این اشتباه لفظی و اشتباهات مشابه را چگونه اصلاح میکنید؟ و تذکر میدهید؟

---------
فرموده اید: توضیح به هواداران دو آتشه وردپرس دات کام: دوست عزیز واقعیت را نمیشود کتمان کرد. وردپرس کامل نیست مثل هر پدیده دیگری. خوبی و بدی با همند و یک دیدگاه منطقی، خوبیها و بدیها را با هم میبینید و بر اساس یک متد انتقاد میکند.

وب 3: نمیدانم! اما بعضی از دوستان بخشهایی را که حتی در همان مقاله در نواقص وردپرس دات کام نوشته ام نمیبینند. ضمن اینکه در هیج جا وردپرس را به تنهایی معرفی نکرده ام. پیشنهاد من وردپرس یا بلاگر بوده است.

----------
چند پیشنهاد و یاد آوری:

1- سایت http://www.serviceuptime.com پیج رنکش را نمیدانم (و فکر هم نمیکنم پیج رنک در اینگونه مسائل و دقت نتایج دخیل باشد.) اما این را هم آزمایش کنید. ظاهرا سرعت را از کشورهای مختلف آزمایش و ارائه میکند.

2- توضیحاتی که سایت آلکسا در مورد شیوه ی کارش ارائه داده است را بدقت بخوانیم. بیشتر جستجو کنیم ببینم قضیه ی تفاوت نتایج این سرویسها در جایی بررسی شده است. (توسط سایتها و وبلاگهای معتبر)

3- باز تذکر میدهم آنچه که عنوان مقاله است و در مورد آن مطلب نوشته شده است سرویسهای وردپرس و بلاگر میباشند و نه وردپرس تنها.

4- برخی دوستان در کامنت همان مطلب و دوست دیگری در آدرس زیر مقاله را نقد کرده و من همانجا در کامنت پاسخ داده ام اگر وقت کردید آنها را نیز ببینید.

http://aliha.wordpress.com/2008/08/25/learn-to-compare-truly-1/#comment-398

5- همانطور که در پاسخ یکی از کامنت ها نوشته ام خواهرم گویا قصد دارد مقاله ای بنویسد با عنوانِ «ده دلیل برای وبلاگنویسی در بلاگفا» من هم کمکش خواهم کرد.

6- اگر فکر کرده اید لحن مقاله ی شما و مسائل مطرح شده در آن از ارادت من به شما و وبلاگهای خوبتان خواهد کاست این دومین اشتباه بزرگ شماست (بعد از اشتباهی که در مورد دانش من داشتید)

7- من همچنان منتظر بررسی علمی و فنی مساله از جانب شما و دوستان دیگر هستم.

8- میتوانیم قبل از انتشار مطالب اینگونه ای در وبلاگ، مسائل را از طریق ایمیل یا گفتگو با هم در میان بگذاریم و مسائلی را که من متوجه نشده ام به من تذکر دهید.

9- اگر مورد دیگری به نظرم رسید کامنت نمیگذارم بلکه از طریق ایمل با شما در میان خواهم گذارد، گویا کامنت های متعدد شما را آزار میدهد.

10- در فرندفید برخی از دوستان شیر مجدد مطالب توسط صاحب اثر را خوب نمیدانند، شاید به این دلیل که مطالب صاحب اثر یکبار از طریق خوراک در فرندفید شیر میشوند و …

11- اگر به هر دلیل از من آزرده شده اید از شما پوزش میطلبم. به هیچ وجه قصد آزردن شما را نداشته ام اگر شما را ناراحت کرده ام از روی بی دقتی و بی توجهی بوده و نه به عمد و از روی توجه. پوزش فراوان

12- صمیمانه از توجه شما به مقاله و بویژه از نقدتان متشکرم و همچنان منتظر!

Anonymous said...

1>> من و ما که داریم Login می‌شیم و استفاده می‌کنیم، اصلاً چنین چیزی رو حس نمی‌کنیم. البته قبلاً در پنل مدیریت وبلاگ، بعضی قسمت‌ها مثلاً ادیتور دیر Load می‌شد که خب این عیب هم برطرف شده. البته به نظر شخص خودم، مهم‌تر اینه که صفحات وبلاگ دیر Load نشن و قالبی استاندارد داشته باشن، حالا اگر توی داشبورد کمی هم دیرتر لود بشه، اشکال نداره.
2>> اصلاً این مسئله‌ای که شما بهش پرداخته‌اید اهمیت نداره. اعتبار مهمه. مهم اینه که کاربران بعد از مدت‌ها نوشتن ناگهان یادداشت‌هاشون رو برباد رفته نبینن. مثل اتفاقی که تا کنون برای بلاگفا افتاده است.
3>> همانطور که شما ادعا می‌کنید مطالب‌تان را جانب‌دارانه و مغرضانه نمی‌نویسید، من هم گمان می‌کنم سایر دوستانی اندراحوالات بلاگفا و سایر سرویس‌های وبلاگی ایرانی می‌نویسن، و آن‌را نقد می‌کنند، هیچ دشمنی و پدرکشتگی با سرویس‌های ایرانی ندارن، بلکه دلشون به‌حال اون کسانی می‌سوزه که «شاید» ندانسته سرویس موردنظرشان را انتخاب کردن و نمی‌دونن که ممکنه روزی سرویس‌دهنده‌شون «هک» بشه یا بعضی از «یادداشت‌هاشون» رو از بین ببره.
4>> حرف بسیار است،‌ کاش کمی «آگاهی» درست به مردم و تازه‌کارها می‌دادیم تا خودشون با «شناخت» سرویس‌شون رو انتخاب کنن.

Kourosh said...

دوست عزیز! وب3

در مورد شما نظر من همان است که در نوشته ام منعکس است. من وب3 را شدیداً توصیه میکنم و این نظر نه از باب تعارف یا کار دیپلماتیک بلکه از سر اعتقاد و با نهایت صداقت است. چون شما پس از نوشته من باز این روشن بینی و رشد را دارید که من را دوست خود بدانید باید بگویم که این حس دوستی متقابل است. و گمان میکنم که هر دو متوجه هستیم که بهتر است مواضعی را که در وبلاگهایمان منعکس میکنیم بر اساس اصولمان باشد نه منبعث از دوستی. من هنوز مقاله شما را (نه شخصیت شما) را جانبدارنه و خالی از تعریف یک نقد بیطرفانه میبینم. به انگیزه های شما کار نداشته ام بلکه مطلب مورد نظر بوده است. در ضمن من با تعدد کامنت مرتبط مشکلی ندارم. البته با کامنتهای طولانی کمی مشکل دارم چون باعث انصراف خوانندگان از تعقیب کامنتها میشود. در ضمن دوست من! چرا من آزرده باشم؟ بخصوص من مجازی چرا باید آزرده باشم؟ چنین نیست. شما دوست من هستید ولی به من اجازه انتقاد را بدهید. و اما چند توضیح:

وب 3: دوست عزیز! به همان عکسی که قرار داده اید دقت کنید! این سایت، آدرسها را بر اساس سرعت آنها و نتیجه اش مرتب نمیکند بلکه ترتیب آنها همان ترتیبی خواهد بود که شما در فیلد وارد میکنید و چنانچه مثلا این ترتیب را معکوس کنید وردپرس در جایگاه اول خواهد نشست. اما نه ترتیب و نه averag speed هیچ کدام معیار نیستند. شما باید load time و size را ببینید. (بسیار مهم)

وب 3: این سایت معتبر است؟ پیج رنکش هم بالاست؟ اسکرین شات زیر را ببینید. این اسکرین شات اولین آزمایش من هست. از ده ها آزمایشی که کردم هیچگاه بلاگفا رتبه ی اول را کسب نکرد.
http://i36.tinypic.com/2eao2mf.gif

دنیای وبلاگ: مهم!

لطفاً شما بار دیگر نگاهی به اطلاعات بیندازید. اگر دقت کنید وردپرس ششم است. البته نکته ششم یا اول بودن نیست. اگر در نوشته من مجدداً دقت کنید این سایت و سایتهای مشابه به دلیل نتایج متناقض رد شده اند. در مورد عدم اعتبار آنها گمان میکنم توضیح کافی داده ام. بگذارید یک مثال انسانی بزنم. شما برای بار اول با من آشنا میشوید و یک رفتار عصبی من را میبینید. میشود قضاوت کرد که من عصبی هستم؟ یا بهتر است رفتار مرا در طول زمان ببینید و آنوقت اگر عصبی بودن یک خصوصیت برجسته و پایدار بود قضاوت کنید که عصبی هستم.

دوست من! وب3 اجازه بدهید از این مسائل کوچک گذر کنیم و به کارهای بزرگتری برسیم. بهر صورت ممنون از توجهت و منتظر نوشته های خوب از جانب شما هستم.

Kourosh said...

آقای حسینی عزیز
ممنون از نظرتان. به این حرف شما اعتقاد کامل دارم "حرف بسیار است،‌ کاش کمی «آگاهی» درست به مردم و تازه‌کارها می‌دادیم تا خودشون با «شناخت» سرویس‌شون رو انتخاب کنن."
وآنرا تائید میکنم.

Anonymous said...

در بلاگ نیوز لینک داده شد

Anonymous said...

Since there are assorted poor sellers abnormally over the Internet who advertise bargain affected or replica affluence Cartier watches adage that they are originals, you'd bigger aggregate abundant advice and apprentice something to analyze the affected from the authentic. Appropriately you accept to accomplish a bright check, authoritative abiding they accept abiding and accurate function.

Unknown said...

2015-6-12 xiaozhengm
kate spade handbags
michael kors uk
oakley sunglasses
ralph lauren outlet
rolex watches
hollister clothing store
kate spade bags
michael kors handbag
kate spade
coach factory outlet
burberry sale
burberry scarf
oakley sunglasses
ray ban uk
oakley sunglasses sale
air max 95
abercrombie
cheap jerseys
coach outlet store online
true religion outlet

chenlina said...

chenlina20151210
ugg boots
canada goose jackets
coach outlet store online
polo ralph lauren outlet
canada goose
ugg boots outlet
christian louboutin shoes
michael kors outlet
oakley sunglasses
jordans for sale
ugg boots outlet
michael kors outlet
louis vuitton handbags
oakley sunglasses
coach factory outlet
uggs for men
michaek kors outlet
coach outlet
cheap ugg boots
uggs outlet
christian louboutin outlet
louis vuitton handbags
ugg boots on sale
gucci outlet
oakley sunglasses
coach factory outlet
fake oakley sunglasses
cheap jordans
ugg sale
gucci handbags
celine outlet
jordan concords
ugg sale
vans shoes sale
coach outlet store online
cheap oakley sunglasses
michael kors outlet online
oakley outlet
ugg boots
toms wedges
as

chenlina said...

chenlina20160613
louis vuitton
true religion outlet
ray ban wayfarer
longchamp outlet
toms shoes
ray ban sunglasses
jordan shoes
polo ralph kids
nike factory outlet
jordan retro
tiffany jewelry
jordan 13
louis vuitton handbags
ralph lauren outlet
louis vuitton
coach factory outlet online
timberland outlet
louis vuitton outlet
ray ban sunglasses outlet
michael kors outlet store
mont blanc
adidas running shoes
cheap ray ban sunglasses
longchamp bags
cheap jordans
fake watches
oakley sunglasses
gucci handbags
christian louboutin outlet
jordan 4 toro
oakley sunglasses
oakley sunglasses
christian louboutin shoes
kate spade outlet
michael kors handbags
rolex watches
gucci outlet
coach canada
coach outlet store online clearances
as

Islam said...

https://saudi-furniture-movers.blogspot.com

Islam said...

البيت السعودى نقل اثاث ونقل عفش جميع مدن السعودية ( جدة , الرياض ,المدينة ,مكة)

خدمة 24 ساعه وخصم 30% 0566974662

وفك وتركيب وتغليف الأثاث وخدمات التنظيف بخامات ألمانية من الممكن تقديم كل خدمة منفردة حتى خامات التغليف والتنظيف نرسلها للعميل مع مندوبنا إيمانا منا إن بعض العملاء يرغبون في تغليف وتنظيف الأثاث بأنفسهم والبعض الأخر يرغب تقديم كل خدمات شركتنا بمعنى الخدمة الشاملة

شركات نقل

نقل اثاث

شركة نقل اثاث

شركات نقل اثاث

شركة نقل موبليا

شركات نقل موبليا

شركات نقل الموبليا

نقل وتغليف اثاث

نقل وتغليف الاثاث

شركة نقل وتغليف اثاث

شركة نقل وتغليف الاثاث

فك اثاث

فك وتركيب الاثاث

افضل شركات نقل العفش

افضل شركة نقل اثاث فى

افضل شركة فى نقل الاثاث فى السعودية

خدمات نقل اثاث

شركة نقل مستلزمات فنادق

شركة نقل جميع الأغراض

http://easysaudi.com

http://easysaudi.com/category/%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%81%d8%b4/

http://easysaudi.com/tag/%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab/

http://easysaudi.com/tag/%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%ac%d8%af%d8%a9/

https://sites.google.com/view/furniture-movers

https://saudi-furniture-movers.blogspot.com/

http://saudi-furniture-movers.blogspot.com/2017/01/0562623916_65.html

مكتب شغالات وخادمات سيفتى مايد نوفر لكم افضل مكتب شغالات"شغالات,خادمات,خدم,مربية اطفال,جليسه مسنين"


http://safetymaid.com

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر