نسخه گرافیکی خبرخوان ها

    معادل با     January 17, 2009

خبرخوان‌های پرشین‌بلاگرز اکنون در دو نسخه عرضه می‌شوند. یک نسخه‌ی مخصوص اینترنت پر‌سرعت که به‌صورت گرافیکی بوده و دارای مطالب کامل است؛ و نسخه دیگر، نسخه مخصوص اینترنت کم‌سرعت، که در آن، مطالب وبلاگ‌ها بصورت متن و خلاصه شده است.

اطلاعات کلی عرضه‌شده در هر دو نسخه یکسان است و کماکان خبرخوان‌‌های پرشین بلاگرز کامل‌ترین اطلاعات ممکن را استخراج و دردسترس قرار می‌دهند. در هر دو نسخه، کامل و خلاصه، فید تک‌به‌تک وبلاگ‌ها و نیز یک فید بهبود یافته برای تمام وبلاگ‌های آن خبرخوان، جهت اشتراک در فید خوان مورد نظر، قابل استفاده است. لازم به‌ذکر است که فیدهای تهیه شده توسط پرشین‌بلاگرز از فونت tahoma بصورت استاندارد استفاده می‌کنند.

در این رابطه: نسخه گرافیکی خبرخوان ایرانیان کانادا را در اینجا ببینید.

پی نوشت: هنوز چند ساعتی از عمر عرضه نسخه گرافیکی و کامل سایت نگذشته بود که به اجبار متوقف شد. به دو علت متوقف شد. اول اینکه تصویر ناجور روی سایت آمد. خیلی ناجور. البته هر کسی در وبلاگش آزاد است که هر کاری را که دوست دارد انجام بدهد و به پرشین بلاگرز کار دیگران مربوط نیست. قول و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل محتوای وبلاگ‌ها بی‌طرف باشیم. ولی فکر می‌کنم خیلی‌ها با من موافق باشند که این شکلی بی‌طرفی هم قابل قبول نیست و بالاخره خط قرمزی هرچند کم رنگ باید وجود داشته باشد. و دوم اینکه بعضی از دوستان نحوه وبلاگ‌نویسی‌شان به شکلی است که هر چه با یاهو پایپ رشته‌ایم پنبه می‌کنند. دوست عزیزی یک مطلب دو پاراگرافی نوشته و پشت سرش به قدر 4 پاراگراف فضای خالی زیر پست داده است . بازهم به ما مربوط نیست که دیگران به چه شکل می‌نویسند اما ما هم متاسفانه ابزار تکنیکی کافی برای کنترل ظاهر سایت نداریم. 2000 وبلاگ قرار است که مطالبشان روی سایت عرضه شود. مسلم اینست که بدون ضابطه عمل کردن کار ما را خیلی خیلی دشوار می‌کند. باید در این رابطه چاره‌ای اندیشید. حالا مشخص می‌شود که به‌چه علت مهدی حکیمی، دو در دو، با وجودیکه همه‌گونه امکاناتش را دارد، فقط عنوان‌ پست‌ها را روی سایت نشان می‌دهد.

پی نوشت 2: خبرخوان گرافیکی آماده به کار است و همزمان با رفع مشکل فیدبرنر، خبرخوانهای جدید در دو نسخه گرافیکی و تکست عرضه خواهند شد. مدرک جدیدی تحت عنوان فرمت‌های قابل قبول وبلاگ‌نویس آماده شد و وبلاگ‌های جدید با توجه به هماهنگی با موارد مندرج در این مدرک امکان ورود به پرشین بلاگرز خواهند داشت.


Anonymous said...

با سلام
چرا این پست برچسب اخبار پرشین بلاگرز را ندارد؟

خسروبیگی said...

پی نوشت 2 را الآن خواندم و الآن متوجه شدم که نام آقای افراسیابی را نیز از لیست همکاران حذف کرده‌ای
فقط میتونم بگم خیلی پست فطرت و نامردی! همین

عمو اروند said...

عباس گرامی!
واکنش متقابل شایسته‌ی انسان آزاده نیست. یادت باشد که ما در ادبیاتمان شعری داریم که می‌گوید:
گر من بد کنم تو بد مکافات دهی
پس فرق میان من و تو چیست بگو
گر چه در ظاهر شعر متوجه خالق است اما روی آن با ما مخلوقان است که کسی برای خالق تکلیف معین نمی‌کند.
من از کوروش خواهش می‌کنم هردوی این کامنت‌ها را پاک کند همان‌طور که همکاری با ما را پاک کرده است‌

خسروبیگی said...

جناب آقای افراسیابی
فرموده ی شما درست است
کاش من هم آنوقت که عصبانی بودم، آنرا ننوشته بودم!

Anonymous said...

The app gives an acutely abundant and absolute description of the Chronomat BO1, including abstruse data, video and 360° angle of the Replica Watches News . A point-of-sale location-tracking arrangement enables the getting to locate the abutting accustomed Breitling retailer. With the absolution of Piaget's iPhone app, things alpha to get interesting.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر