پرشین بلاگرز؛ خبرخوان سینمائی را ارائه کرد

    معادل با     February 09, 2009

«خبرخوان سینمائی»، پس از «طنزنویسان» و «کانادا»،  سومین خبرخوان ِ پرشین بلاگرز است. این خبرخوان در پرشین بلاگرز اولین خبرخوان در زمینه هنر، و با افتخار، اولین در نوع خود، در وب فارسی زبان است. علاقمندان به هنر سینما، از این پس، می‌توانند آخرین مطالب 55 وبلاگ سینمائی  فعال و به‌روز را در یکجا و با فاصله کوتاهی پس از انتشار در دسترس داشته باشند. به جرات بتوان گفت که اکثریت  وبلاگ‌نویسانی که مطالبشان در  این خبرخوان عرضه‌ می‌شود از عاشقان سینما بوده و وبلاگ‌نویسی آنان کاملن هدف‌دار است. بدین رو مطالب عرضه شده در این خبرخوان تا حد بسیار بالائی در ارتباط با، نقد و معرفی فیلم‌ها، ایرانی و خارجی، گزارش‌ها یا برداشت‌های دست اول از جشنواره‌ها و سایر مسائل مرتبط با سینما است. ّبه غیر از وبلاگنویسان عادی ِ علاقمند به سینما، بسیاری از منتقدین و روزنامه‌نگاران درجه اول؛ و چهره‌های شناخته شده‌ی سینما، , نیز در این خبرخوان حضور دارند. «لیست الفبائی» تهیه شده از این وبلاگ‌ها، جامع ترین و به ظاهر، تنها مرجع موجود از منابع سینمائی ِ وبلاگ‌شهر است. فید/خوراک این خبرخوان نیز عرضه شده است که امکان پیگیری مطالب سینمائی را در گوگل ریدر و خوراک‌خوان‌های مشابه فراهم می‌کند.

با عرضه‌ی این خبرخوان، از این پس، تمام خبرخوان‌ها در  دو نسخه‌ی «تکست» و «گرافیکی» عرضه  خواهند شد. نسخه‌ی تکست، شامل خلاصه مطلب بوده  و مناسب برای بازدیدکنندگانی است که از اینترنت با سرعت پائین (دایال آپ) استفاده می‌کنند. نسخه‌ی گرافیکی، مناسب اینترنت ِ با سرعت بالا (DSL ، کابل) است و درآن، مطالب و تصاویر به شکل اصلی به نمایش در می‌آید.

به‌نظر می‌رسد که مشکل ِ گوگل-فیدبرنر که باعث تاخیر ناخواسته در ارائه‌ی منظم خبر‌خوان‌ها شده بود حل شده است. بنابرین، منتظر ارائه‌ی خبرخوان‌های بیشتری باشید.  متاسفانه با مشکلاتی که برای سایت بالاترین پیش آمده است اطلاع رسانی در مورد «خبرخوان سینمائی» با دشواری خاصی همراه شده است. از شما خواننده محترم  ِ این سطور،  انتظار یاری در این زمینه و انتشار خبر را داریم. پرشین بلاگرز را متعلق به خود بدانید و وبلاگ‌های سینمائی ارزنده را به ما معرفی کنید. هر گونه نظر، راهنمائی و انتقاد سازنده شما برای ما ارزشمند است.

پی نوشت 1:  با همکاری دوست عزیز وحید طارمی از وبلاگ «سون»، 9 وبلاگ ارزنده به مجموعه وبلاگهای این خبر خوان افزوده شد.

پی نوشت 2 : لینک این مطلب به دنباله اضافه شد و در مدت 20 دقیقه به صفحه سوم لینک های سفید رفت و حالا بعد از 12 ساعت فقط 2 رای دارد! گمان میکنم یک علت این باشد که دنباله توضیحی را که با دقت و صرف وقت برای خبرخوان آماده کرده بودم نمایش نداد.

مرتبط:
لینک در دنباله
خبرخوان سینمائی - تکست
خبرخوان سینمائی - گرافیکی
لیست وبلاگ‌های سینمائی
فید/خوراک/خبرمایه‌ی وبلاگ‌های سینمائی
لیست خبرخوان‌ها
لیست وبلاگ‌ها
خبرخوان طنزنویسان
خبرخوان کانادا

Anonymous said...

با سلام
خبر مربوط به راه اندازی این خبرخوان در پایگاه خبری وبلاگ نیوز درج شد. برای مشاهده مشروح خبر روی لینک زیر کلیک کنید:
http://weblognews.ir/?p=1520
با تشکر
تیم خبری وبلاگ نیوز

Kourosh said...

@وبلاگ نیوز
از لطف شما ممنونم

Hesam said...

Good job, thank's for adding me to the list

Unknown said...

Swiss replica rolex uk have always shown a sign of prestige and luxury. Anyone who owned a Swiss made watch was considered to be very well off. Usually only people in very high positions were the only ones that could afford them. However, I have a Japanese watch that I have had for many, many years, and it still keeps the correct time.

Anonymous said...

discount perfume


Hi. This is way too complete to be just a cinema introduction. That's more like it. No more running around the bush.

software development outsourcing said...

Good work! Thanks for post.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر