خبرخوان بیست و سوم؛ خبرخوان فارسی ترکمن

    معادل با     March 08, 2009

«خبرخوان وبلاگ‌های فارسی ترکمن» بیست و سومین خبرخوان از مجموعه خبرخوان‌های تخصصی پرشین بلاگرز  است. این خبرخوان برای اولین بار است که در وب فارسی عرضه ‌میشود. 34 وبلاگ به روز   این خبرخوان را تشکیل می‌دهند.

وبلاگ‌های ترکمن نزدیک به 4 ماه پیش جمع آوری شدند. متاسفانه در زمان ارائه آن به دو مشکل بزرگ روبرو بودیم. اول اینکه تعداد وبلاگ‌هایی که در طی این مدت از فعالیت باز مانده‌اند، به نسبت، بیش از سایر خبرخوان‌ها است.  و دوم اینکه تعداد قابل توجهی از وبلاگ‌ها زبان ترکی را جایگزین زبان فارسی نموده‌اند. پرشین بلاگرز امیدوار است با عرضه «خبرخوان فارسی ترکمن» چنین روند نامطلوبی را معکوس و یا حداقل متوقف نماید. هم چنین امیدواریم که دوستان ترکمن وبلاگ‌های ترکمن بیشتری را به پرشین بلاگرز معرفی نمایند.

این خبرخوان فارسی نمونه‌ای از یک خبرخوان قومی است. با توجه به تنوع قومی در حوزه فرهنگی زبان فارسی، پرشین بلاگرز امیدوار است که در آینده خبرخوان‌های بیشتری را از این دست، با همکاری وبلاگ‌نویسان، ارائه نماید.

ایجاد یک خبرخوان بسیار آسان است. کافی است تعدادی از وبلاگ‌های مرتبط  را در گوگل ریدر خود جمع آوری کرده و همه را تحت یک نام واحد تگ بزنید و سپس آدرس اینترنتی تگ به اشتراک گذاشته شده را به ما اعلام کنید تا خبرخوان مورد نظر شما را با نام خودتان به وبلاگ‌شهر عرضه نمائیم.
خبرخوان ترکمن - گرافیکی
لیست وبلاگ‌های فارسی ترکمن
فید/خوراک وبلاگ‌های ترکمن

Anonymous said...

toywatch white plasteramic anon began to bolt on because humans use them to acquaint time while they were active cards or aerial airplanes.During World War I abounding soldiers began cutting wristwatches because they were easier to use on the battlefield than abridged watches.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر