بلاگفا , سایتی تکنفره ولی پر آتیه

    معادل با     August 16, 2005

کپی شده از وبلاگ دوم من در: http://canadacanada.persianblog.com با پوزش از نقایص

بلاگفا با مديريت مهندس جوان و با استعداد عليرضا شيرازی(مديرparseek.com ) نه يک شرکت بلکه سايتی است تک نفره ! با امکانات نسبتا خوب و برنامه نويسی کم اشکال در مقايسه با ديگر سروسی دهندگان ايرانی. ادعا شده است که ۵۰۰۰۰ user و ۴۰۰۰۰۰ هزار بازديد کننده در روز دارد که کمی اثباتش برايم مشکل است بخصوص اينکه هيچ ليستی از وبلاگها ارائه نميشود.
مهندس شيرازی بيان کرده اند که در يک روز ۱۰۰۰۰ وبلاگ غير فعال را حذف کرده اند و من ماندم که چگونه؟ با يک query! پس دعا ميکنم که مهندس هميشه در وقت کار کردن با کامپيوتر هشيار باشند تا به اشتباه وبلاگ دارانی را داغدار نکنند. در ابتدای ثبت نام تهديد ميشوی که اگر ۳ ماه غير فعال باشی حذف خواهی شد ولی من در گشت و گذاری کوتاه وبلاگی را ديدم که از ديماه ۸۳ به روز نشده بود.

سياست اين سايت بنظر بسيار ليبرال آمد و سايت از آزادی بيان سياسی دفاع ميکند ولی همزمان التماس دعا دارد که حال ما دريابيد و در نوشته ها رعايت کنيد. سايت خود را متعهد به حفظ حريم خصوصی کاربر ميداند و ميگويد به همين جهت اطلاعات زيادی را در بدو ثبت وبلاگ نمی گيريم و ساير اطلاعات را هم کد شده نگهداری ميکنيم!!!

روزنامه آسيا در مقدمه مصاحبه با مهندس شيرازی سايت بلاگفا را يکی از بهترين و قويترين سرويسهای وبلاگی جهان !!!! ناميده است که بنظرم جوک با مزه ای است و از نظر من از لحاظ برنامه نويسی بلاگفا در ميان ساير ايرانی ها نه در جهان!!! فقط يک متوسط است. ديروز در تمام ساعات باز کردن يک صفحه جگرخونی بود و دائما پيام بی ربط ميداد و البته آقای مهندس گفتند که در لحظاتی ۱۰۰۰ user در حال استفاده بودندو وقتی سايتی توان جوابگوئی به ۱۰۰۰ بازديد کننده همزمان را ندارد در حالی که ۵۰۰۰۰ user ثبت شده دارد چگونه ميشود به آن سايت لقب يکی از بهترينهای جهان را داد.بيش از اين حق کشی نکنم و شما را ارجاع بدهم به مجله بلاگفا که حتما ارزش ديدن را دارد.

مقايسه با persianblog:

pro:
  • مديريت link تا ۳۰ link
  • امکان uploadيک عکس به عنوان لوگو
  • RSS
  • تنظيم ساعت و تاريخ post به دلخواه
  • نداشتن آگهی در حال حاضر

con:
  • در اديتور امکان preview نيست

در يک کلام:بنظر می آيد که سايت بلاگفا رابايد دارائی شخصی و يک تجربه برای آقای مهندس شيرازی تلقی کرد تا يک business سازمان يافته و دارای هدف و وبلاگ نويس جدی اين سايت را انتخاب نميکند

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر