تعداد وبلاگ فعال فارسی؟

    معادل با     August 22, 2005

کپی شده از وبلاگ دوم من در: http://canadacanada.persianblog.com با پوزش از نقایص

۱۰ روز ميشود که وبلاگ نويسی را شروع کرده ام و در اين ۱۰ روز به اندازه ۳ سال چيز جديد ياد گرفتم. از کانادا شروع کردم ولی بلافاصله منحرف شدم به سرويس دهندگان و الان که با پپيشنهاد آقای درخشان ۲ روزی ميشود که در حال بررسی تعداد وبلاگنويسان ايرانی هستم.اين پروژه ای است برای دل خودم و نتايج عجيبی گرفته ام که دوست دارم با ديگران تقسيم کنم. نتايجی غير منتظره که حباب حضور وبلاگی جامعه ايرانی را در عالم سايبر ميشکند. سعی خودم را کرده ام ولی واقعيت اينست که جامعه وبلاگنويس ايرانی برايم جديد است و هنوز منابع دريافت اطلاعات را خوب نميشناسم و همينطور feedback به اندازه کافی هم نداشته ام تا بدانم تا چه حد مسيرم صحيح است.ولی حس ميکنم يافته های من از واقعيت خيلی دور نيست. سعی ميکنم مداوما يافته هايم را بصورت مستقل post کنم و در انتها به يک سرجمع بررسم. در ضمن فکر ميکنم که متدی را يافته ام که ميتوان نه تنها وبلاگنويسانی را که در سرويسهای ايرانی جا گرفته اند شمرد بلکه آمار سرويسی دهنده های خارجی مثل blogger و همينطور کسانی را که بصورت مستقل از سرويس دهنده وبلاگ مينويسند شمرد. منتظر باشيد.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر