يک توضيح

    معادل با     August 28, 2005

کپی شده از وبلاگ دوم من در: http://canadacanada.persianblog.com با پوزش از نقایص
سرور گرامی آقای معتمدی - از همکاران شرکت پرشين بلاگ در کامنت قبلی با اشاره به مصاحبه آقای بوترابی با ايرنا ظاهرا مساله رو حل شده ميدونند.
من ضمن احترام برای آقای رضا هاشمی - آقای بوترابی و شما لازم به ذکر ميدونم که کار من در اينجا verify کردن همين آماره وگرنه از شرکت پرشين بلاگ و سايرين تقاضای آمار دقيق و ليست کاربران را نميکردم.آمار بيش از ۱۳,۰۰۰ کاربر فعال در بلاگفا برای من غافلگير کننده بود و بهمين جهت ضمن احترام به آقای شيرازی ۱۵۰ رکورد رو کنترل کردم تا صحت اين آمار مشخص شود.در واقع من برای شرکت پرشين بلاگ ارزش قائلم ولی برای حقيقت بيشتر بخصوص که شک و شبهه با توجه به حرفهای گفته شده به هر صورت برای بنده وجود داره.

برای کسانی که اظهار تمايل کرده اند تا بدونند من کيم و انگيزه من چيه بايد بگم که اولا با آقای درخشان بنده هيچ ارتباطی ندارم و هرگز ايشان را نديده ام. آقای درخشان را اخيرا از خلال نوشته هايشان شناختم و اين حس رو دارم که ايشان نگاهی بشدت سياسی به همه چيز از جمله وبلاگ دارد و در ثانی همه اهالی وبلاگستان يا وبلاگ شهر را ابواب جمعی خود ميداند و هر چه اين ابواب جمعی بيشتر باشد اگو ايشان احساس بهتری خواهد داشت.اين قضاوت هم از اينجا ميآيد که ايشان در يکی از نوشته های اخيرشان پيشنهاد کرده بودند که يکی بياد و از وبلاگها سرشماری کنه و به من email بزنه .من از همه جا بی خبر که چند روزی بود مشغول مقايسه سرويسهای ايرانی بودم سعی کردم به ايشان تماس بگيرم که قسمت مربوط به تماس با وجود سعی چند باره باز نشد و بالاجبار اشتباه کردم و برايشان comment گذاشتم و اعلام آمادگی برای همکاری کردم. ولی دريغ از هر تماسی. دست نهايت از وبلاگ انگليسی email برای ايشان فرستادم که انتظار خيلی بيشتری از شما داشتم. انتظار داشتم حداقل به قدر ۲byte به من در اين پروژه کمک کنيد- پروژه پيشنهادی خودتون و نهايتا از ايشان يک سئوال کردم که برايم روشن کنند وقتی مينويسيد يکی اين کار سرشماری رو انجام بده يا به من email بزنه آيا فقط خطاب شما به دوستان است؟ و هنوز جوابی دريافت نداشته ام و انتظار جواب گرفتن هم بيهوده است چون همانطور که گفتم ايشان به همه چيز از ديد سياسی نگاه ميکند و فايده و نفع سياسی.تو همين چند وقت آقای درخشان برای من اسطوره شد که هر دم بيشتر داره ميشکنه و حتی حس مافيا در ميان وبلاگنويسان دارم و شايد روزی اين خود پروژه ای شود .از خدا ميخوام يکی پيدا شه بگه اشتباه ميکنی.

در رابطه با آقای شيرازی هم با اسم شريفشان اخيرا آشنا گرديده ام و شناخت زيادی بجز همکاری کامل و شفاف ايشان در جريان جمع آوری اطلاعات نداشته ام.

در رابطه باآمار پرشين بلاگ چون از ابعاد مختلف به قضيه نگاه کرده ام شايد بهتر باشد که هر گردآوری اطلاعات را جدا از هم post و دست نهايت به يک جمع بندی برسم.

Unknown said...

2015-6-12 xiaozhengm
michael kors outlet online
michael kors
michael kors handbags
coach outlet
true religion outlet
coach outlet online
ray ban outlet
oakley sunglasses outlet
cheap oakley sunglasses
coach outlet online
toms shoes
cheap jordans
coach outlet store online
oakley sunglass
chanel outlet
gucci uk
cheap oakleys
ray ban sunglasses
michael kors handbags
polo ralph lauren
chanel handbags
christian louboutin sale

chenlina said...

oakley sunglasses
nike outlet store
armani sunglasses
nike outlet
canada goose jackets
nike running uk
christian louboutin
michael kors outlet
ray ban sunglasses
christian louboutin
chenlina20171110

chenmeinv0 said...

nike free
polo ralph lauren
insanity
north face
ray ban sunglasses
nike air max
north face
lebron shoes
hogan
guess
2017.12.2xukaimin

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر