بدون شرح

    معادل با     September 01, 2005

کپی شده از وبلاگ دوم من در: http://canadacanada.persianblog.com با پوزش از نقایص
قبل از اينکه وب لاگ نويسی را شروع کنم ديده بودم که بسياری از دست حمله های فردی به شخصيت وبلاگ نويس نه نقد محتوای مطالب به عذابند در حدی که بعضيها comment را ميبندند و خودشان را راحت ميکنند ولی من با خودم عهد کردم که هرگز هيچ کامنتی را پاک نکنم و هرگز به دل نگيرم و در مقابل کامنتهای بی نام و نشان يا نشان جعلی نيز هرگز پاسخگو نباشم. انتظار فحاشی هم دارم و بد نيست از خودم بگويم که يک چيز در وجود من بخوبی وجود دارد و آن اينکه اگر مشتزن خوبی نيستم ، مشت خور خوبی هستم. و حتی اين حملات فردی و شخصی ميتوانم بگويم که انگيزه مرا برای ادامه راهم دو چندان ميکند و حتما شنيده ايد که ميگويند کسی به سگ مرده لگد نميزند و حتما چيزی و نکته ای در نوشته هايم وجود دارد که ارزش توهين را پيدا ميکند.

من نه با پرشين بلاگ دشمنی دارم و نه قراردادی برای تخريب وجهه پرشين بلاگ.آنچه مينويسم درک و استنباط فعلی من از چيزی است که ذهنم را به خود مشغول کرده است . من نه تنها در وبلاگنويسی آماتورم بلکه بطور کلی در بنيان زندگی و درک اين جهانی که برای بسياری فهميدنش جز واضحات است نيز آماتورم.من تا به حال به اين حد فهميده ام که نميفهمم و فکر ميکنم پله ای از کسانی که نميفهمند که نميفهمند جلوترم .قصد توهين به کسی نداشته ام و برای تک به تک پرسنل پرشين بلاگ نيز ارزش و احترام قائلم. همه آنان نه تنها ايرانيند بلکه مانند همان چهره های آشنائی هستند که آنان را دوست يا بسته محسوب ميکنم .توهين نکردن و احترام به ديگران ارزشی اساسی برای من است ولی از طرفی ديگراينجا رسانه است به نام وبلاگ و ذات اين رسانه بيان آنچه فکر ميکنيم است بی هيچ کم و کاست و بقول حسين درخشان اين چرکنويس ذهن من است .فقط اميدوارم بتوانم بيانم را به شکلی درآورم که نه تنها راحت بگويم و خود سانسوری نکنم بلکه ادب و احترام به ديگران نيز در آن منظور کرده باشم.

در طی اين مدت ناخاسته به مسيری رسيدم که برايم هيجان انگيز نبوده است و گرچه با آمار و ارقام ارائه شده از طرف پرشين بلاگ هنوز هم مسئله دارم از جمله آماری که امروز از طرف پرشين بلاگ ارائه گرديد و بخوبی قابل نقد است فکر ميکنم ادامه و اثبات آن من را از مسيرم دور ميکند. قصدم حرکت در مسيری است که برای خواننده و خود من جالبتر باشد.کاری که در مورد تعريف و آمار گيری از وبلاگهای فعال شد قبول دارم کاری علمی نيست ولی حداقل يک تلاش بود و شايد برای پژو هشگری که بخواهد به طريقی علمی روی موضوع کار کند کمکی باشد.

chenlina said...

chenlina20151210
tory burch sale
michael kors outlet
cheap jordans
timberland outlet
oakley sunglasses
toms shoes
cheap nfl jerseys
hollister
supra shoes
coach factory outlet online
jordan concords
ugg clearance
polo ralph lauren
coach outlet
michael kors outlet stores
hollister co
abercrombie and fitch new york
chanel handbags
giuseppe zanotti
uggs boots for women
ugg boots
coach factory outlet online
air max 90
michael kors outlet
michael kors outlet
michael kors handbags
louis vuitton
jordan retro
burberry outlet
louis vuitton handbags
cheap oakley sunglasses
official coach factory outlet
hollister co,hollister jeans,hollister.com,hollister ca
kate spade handbags
ugg boots
michael kors handbags
the north face outlet
coach factory outlet
louis vuitton outlet stores
ugg boots on sale
as

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر