اساسنامه، مرامنامه، منشور اخلاقی وشاید هم نامی دیگر

    معادل با     July 17, 2007

یکی دو ماهی میشه که آروم آروم دارم روی پستی کار میکنم که شاید اولین در نوع خودش در وبلاگشهر باشه. یک ملغمه ای از منشور اخلاقی، اساسنامه، مرامنامه، دیدگاهها، ماموریتها، مبانی اعتقادی، افشای اطلاعات و ... که هنوز اسمی براش ندارم. در این مدت به درونم خیلی سر کشیدم که ببینم از وبلاگنویسی چی میخوام. وبلاگشهرو با همه خوبی و بدیهاش زیر نظر گرفتم و اینکه این وسط من چکاره ام. شریک دزد و رفیق قافله ام و یا اینکه اینقدر توان در خودم میبینم که بتونم خط مستقلی رو پایه ریزی کنم و به اصولم وفادار بمونم؟ کوتاه بنویسم یا بلند و چرا؟ به حسین درخشان لینک بدم یا نه؟ تحریمش کنم؟ اصلا چه کسی رو باید تحریم کرد؟ به کی باید لینک داد و چطور؟ در مقابل رندی دوستان چطور عمل کنم؟ آیا میشه در وبلاگشهر مودب و بچه خوب و سر به راه بود؟ و ... حاصلش یک پست طولانی خواهد بود که نهایت سعیم رو میکنم منظم و کلاسه اش کنم. تا بحالش که برای من مفید بوده و از کارم احساس رضایت میکنم و بعدش هم وقتی منتشر بشه شاید یکنفر کامل خوندش، در مقابل رندیها جبهه گرفت یا الگوئی گرفت که خودشم اینکار رو بکنه. امیدوارم حاصلش یک چیزی بشه که با یک نگاه بشه فهمید که آیا من کسی هستم که دوباره به من سر بزنه و بازدید کننده دائم بشه و یا اینکه افکار و ایده های من بدردش نمیخوره و او را به خیر و ما را به سلامت. خلاصه اینکه تکلیفها و جبهه ها هم برای من روشن میشه و هم بازدید کننده. تا همین چند روز آینده.

Mehri Publication said...

چه کار خوبی کوروش جان امیدوارم به زودی تو وب بزاری.خوش باشی

Anonymous said...

سلام.
از خواندن این پستت خیلی کنجکاو شدم و منتظرم ببینم چی خواهی نوشت.
درضمن می خواستم به لیست وبلاگ های ایرانیان خارج از کشور لینک بدم ولی فکر کنم این لوگویی که گذاشتی یه اشکال داره. دوباره فردا سعی می کنم. میشه چک کنی؟
موفق باشی

Kourosh said...

@hadikhojinian
ممنون از نظرت
@dehghani
ممنون از نظرتان.در رابطه با لوگو لیست وبلاگهای ایرانیان جهان کنترل کردم مشکلی نبود. خود لوگو هم که در سایتی دیگر واقع شده است در لیست به نمایش در میآید.اگر محبت کنید نوع اشکالش را بفرمائید ممکن است بتوانم حلش کنم. در ضمن 2 بار سعی کردم برایتان پیام بگذارم خطا میدهد.

Anonymous said...

سلام كوروش جان.
ممنون از لطفت.
وبلاگ اروند هم نشوني اش عوض شده و كامنت دوني اش هم باز است!
معذرت مي خواهم كه رفتم ورد پرس، ولي مي شه بگي وبلاگ من چه مشكلي داره؟!
موفق باشي.

Kourosh said...

@محمد درویش
محمد جان وبلاگت پر از مشکله!. اول که جای نشستن نداره!. هیچوقتم تا حالا پذیرائی از کسی منجمله خودم نکردی. ایرانی که حداقل یک چای خشک و خالی که تو بساطش پیدا میشه!. بازم بگم.

Anonymous said...

اول بذار بعدنظر میدیم :)

Anonymous said...

بنام خدا

فکر خوبیه. بد نیست
اما چیزی که هست اغلب بازدیدکننده‌ها از راه جستجو میان

بازدید کننده‌ی دائم که فکر نمی‌کنم زیاد باشه. البته برای هر وبلاگی همینه. البته این نظر منه

باز هم بد نیست

Kourosh said...

@علیرضا حسینی
ممنون از نظرت
تا یکی دو روز آینده میذارمش و امیدوارم که نظر شما رو هم داشته باشم.

Anonymous said...

You and I both apperceive that there are may fake watches alarm makers and buyers on the market. If you plan to amusement yourself one piece, there are some admonition and tips you'd bigger follow. Afterwards all, acclimated items don't beggarly that there are damaged or crafted by others added than the aboriginal manufacturers.

Unknown said...

20150707daigege
replica watches cheap
gucci
air max shoes
louboutin pas cher
abercrombie outlet
tory burch handbags
sac longchamp
longchamp handbags
fitflops outlet
ray ban wayfarer
gucci uk
kate spade outlet
toms outlet
burberry scarf
kate spade outlet online
prada outlet
prada handbags
burberry outlet
true religion sale
snabacks wholesale
rolex watches
ray ban sunglasses
coach outlet store online
coach outlet
mcm outlet
chaussure louboutin
oakley sunglasses wholesale
cheap ray ban sunglasses
cheap true religion jeans
gucci outlet
ray bans
ed hardy
air jordan
chanel handbags
coach outlet online

lamiss ibrahim said...

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=212491287251178713&postID=414156134029689288&page=1&token=1494582107455

Health and wellness Blog india said...

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر