مقدمه ای بر مرامنامه

    معادل با     July 26, 2007

مطلبی را که در پست بعدی ارائه خواهم کرد گمان میکنم اولین پست در نوع خودش در وبلاگشهر باشد. رسم بوده است که از خود مختصرا بنویسند و از علایقشان به فیلم و موزیک و ... ولی فکر نمیکنم کسی به این طول و تفصیل از سیر تا پیاز تفکرش را از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین مسائل تا پیچیده ترین و بحث انگیزترین نوشته باشد. کتاب نیست. خلاصه ای از پشت پرده ذهن من از وبلاگنویسی است. واکنش من به کجی های وبلاگشهر است. از تعاریف تا اخلاق تا روشها و قواعد. پستی که در پی خواهد آمد طولانی ترین پست من تاکنون است. حاصل تجربیات من در مدتی است که وبلاگ داشته ام.

گرچه ساعتها روی آن کار کرده ام ولی هر بار به نظرم رسیده است که تا پختگی و آن چیزی که مرا راضی کند روزها فاصله دارد. پر از تناقض و خطاهای منطقی است ولی هر چه هست کورش اسلام زاده و برداشتش از وبلاگنویسی و وبلاگشهر در این لحظه است.

آن را منتشر میکنم تا پیش از اینکه دیگران آنرا بخوانند، و شاید چراغ راهی برای آنان باشد، خودم را موظف به حرکتی هدفدار و منسجم بدانم. این مرامنامه چراغ راهنمای من از این پس خواهد بود و نهایت سعی من عمل به آن است. میخواهم حرکت من در وبلاگشهر منبعث از یک تئوری باشد.

آرزوی من ارتباط خوانندگان من با آن است. انتقاد، راهنمائی، نقد آن چیزی است که آرزویش را دارم. نمیدانم. شاید هم کسانی پیدا شوند که از این رویه الگو بگیرند و کاری شبیه را برای خود انجام دهند. مسلماً این مرامنامه آخرین مرامنامه نخواهد بود و حتماً کسانی بهتر از این را خواهند نوشت. کسانی پیدا خواهند شد که رویه ای عملی تر و بهتر از رویه من را پیش روی جویندگان راه و روش وبلاگنویسی قرار خواهند داد. هر چه هست این بضاعت فعلی من و در طبق اخلاص، برای شماست. شما دوستان و هموطنان من از هر مرام و مسلک.

پی نوشت: مرامنامه دنیای وبلاگ

ملا حسنی said...

مقدمه‌اش که خوب بود. منتظرم تا اصل مطلب بیاد.

Medical Value Travel India said...

Amazing amount of great, actionable advice. I will keep coming back to this Post....

Prostate Cancer Treatment in India said...

Great post and thanks for sharing....

Health Blog India said...

its very cute. thanks too share.....

prostate cancer surgery india said...

Great post and thanks for sharing....

Tips and Tricks blog said...

I love that idea. Awesome Post..

Dr. Kanthallu Srinivasan said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

Dr. Shina Menon said...

Thank you, that was just an awesome post!!!

yanmaneee said...

moncler
supreme
supreme outlet
kobe byrant shoes
yeezy 500
birkin bag
hermes birkin
kyrie 7
jordan shoes
yeezy boost 350 v2

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر