گشت و گذار - 2

    معادل با     September 23, 2008

  • آفرین به سارا رها، آوای موج، با این نحو تقسیم بندی موضوعی لینکهایش. به نظر من این کارش یک الگو هست.
  • از ف.م.سخن، ویژه نامه هفتمین سالگرد وبلاگستان فارسی، سایت گویا:
  • - «غرورِ شهرت، غرورِ بدی ست، آن هم شهرت وب لاگی که يک ماه هم دوام ندارد. باور نمی کنيد؟ يک ماه وب لاگ ننويسيد ببينيد مثل کف بر روی اقيانوس وب لاگ ها محو می شويد و از يادها می رويد يا نه! امتحان اش ضرر ندارد!»
  • - «اصولا نبايد به تاثير حرکت های دسته جمعی وب لاگ نويسان دل خوش کرد و بايد به دنبال تاثير تک تک نوشته ها بر دل و جان خوانندگان بود.»
  • - «وب لاگ شهر در عين داشتن زشتی های بسيار، زيباست. مثل تهران است که همه از زشتی و پليدی هايش نالانيم ولی دوری اش را تحمل نمی توانيم کرد.»
  • از وبلاگ  ملبورن ، استرالیا : «خدا رو شکر این سه ماه جون و جولای و آگوست که همون ماههای زمستون باشن تموم شدن و چند روزه که نشونه های بهار همه جا دیده میشه … این زمستون هم تموم شد و رفت پی کارش تا سال بعد.» نوشته شده در 10 شهریور!
  • هک وبلاگها یک مسئله جدیه. کاش یکی از دوستان یک راهنمای امنیتی ساده مینوشت. این نمونه وبلاگو از هند به نام سابق «انسان» ببینید. نویسنده وبلاگ در مورد موجودات فضائی مینوشت. مشکوک به نظر میاد.
  • این پرشین بلاگ کانادا دیگر چه صیغه ای است؟ حرفهای جدیدی درباره وبلاگ شناور و صفحه سه بعدی داره.
  • نویسنده وبلاگ نینوچیکا یک عکس از تاکسی بی سیم بانوان تهران انداخته که روش به انگلیسی نوشته: Weman’s cable taxi  و سئوال میکنه «به نظر شما چطوری می شه توی ۳ تا کلمه ۲ تا غلط گنجوند؟» سئواال خوبی میکنه. اجازه بدید همین جا از فرصت استفاده کنم و یک مسابقه برگزار کنم. هر کس تونست از توی وبلاگ نینوجیکا  یا درون کدهاش لینک به پست این مطلب رو پیدا کنه پیش من یک جایزه ارزنده داره. جایزه اش هم اشتراک مادام العمر این وبلاگه! پس بشتابید تا منصرف نشدم.
  • مطلبی هست از وبلاگ آبنوس از سوئد که ظاهرش به نظر میرسد مال یک قرن پیش است. و چه سریع عمر محصولات و سلیقه مان عوض میشود. آبنوس مینویسد: «فردا آبنوس ميشه 6 سالش. ميخواستم به اين مناسبت چند خطي براتون از شش سال "افتخار" شهرونديم در فضاي وبلاگ ايرانيان بنويسم. اما موكول ميكنم به يك زمان ديگه. فكر ميكنم بايد كمي وقت روش بذارم كه حرف مفت از آب در نياد. از آبنوس پرسيدم حالا كه شش سالت شده, ميخواهي كادو دستي به سر و گوششت بكشم؟ گفت: شكل و شمايل برام مهم نيست. حتي گاهي اوقات از اينكه تونستم همان قيافه روز اولم را بعد از شش سال حفظ كنم احساس خوبي دارم. مهم اين است كه تو از من سواستفاده نكني.»
  • داشتم وبلاگ «من» رو میخوندم یه وقت رسیدم به این جملات :  «تصميم گرفتم بچه دار بشم.  نمی دونم باباش کی باشه بهتره.» بی اختیار از خنده ترکیدم. هر چی فکر میکنم دلیلشو نمیدونم. شاید چون حس میکنم که این نوع «من» رو نمیشناسم. اگر یه وقت «من» اینو خوند «من» ازش معذرت میخواد. خنده دست «خودش» نبود.
  • این «دلتنگستان» هم عجیب در یک متن کوتاه غوغائی کرده. «… سی سالگی هم عالمی دارد. زن. پول. دوست. خانواده. زندگی به هزار و یک بهانه. نمکی، عاشقانه، الکی» بعید نیست محس نامجو باشه. توصیه میشود اکیداً.  

Anonymous said...

سلام چرا تبلیغات نمیگیری اونم توسط یه سیستم حرفه ای و پر درآمد به وبلاگ من بیا و مطلب مربوط رو بخون و اگه دلت خواست عضو شو.با تشکر
زنال
یکی از بینندگان وب شما
Xenal.blogfa.com

Anonymous said...

salam
man eni hastam
mikhastam linke site khodam ro inja sabt konam
lotfam be man mail bezanid va age hazine dare baraye yek mah
3 mah
va 1 sal ro begid
sepas
eakni@yahoo.it

Persian Bloggers said...
This comment has been removed by the author.
Persian Bloggers said...

دوستان عزیز
ممنون از پیشنهادتان. باید خدمت شما عرض کنم که اهل گرفتن تبلیغ و امورات درآمد زائی نیستم

Anonymous said...

سلام من شایان هستم
وبلاگی دارم عاشقونه - ادبی - فرهنگی و مایلم با شما تبادل لینک کنم
اگر شما نیز مایل بودین در وبلاگ من در قسمت نظرات اعلام کنید
با تشکر شایان
www.aviiin.blogfa.com

Anonymous said...

مراحل گام به گام خرید گوشی تلفن همراه بر اساس تجربیات خودم :

http://wanted.bloghaa.com/archives/post-145

Unknown said...

air max 95
abercrombie
cheap jerseys
coach outlet store online
true religion outlet
abercrombie outlet
true religion jeans
air max 90
kate spade uk
tory burch outlet
oakley sunglasses
coach outlet
fitflops outlet
christian louboutin outlet
michael kors bags
coach factory outlet
tory burch handbags
kate spade outlet
replica watches
michael kors outlet online
gucci outlet
coach outlet
2015-6-12 xiaozhengm

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر