به گیرنده های خود دست نزنید ...

    معادل با     January 23, 2009

از دوستانی که از فید استفاده میکنند عذر میخواهم.
خیلی ببخشید که مجبورم!
یکبار برای همیشه

پی نوشت: بازهم معذرت! من تصورم این بود که در انتقال مطالب از وبلاگ دیگر اگر تعداد پست زیادی را منتقل کنم این کار اسباب شرمندگی میشود و خواننده فید به یکباره با تعداد زیادی پست روبرو میشود. مدتها بود که میخواستم از چندین وبلاگ دیگرم این انتقال را به دنیای وبلاگ انجام دهم و هر بار نگران فید میشدم. ظاهرن بلاگر روال کار را اصلاح کرده است و فید بر اساس تاریخ انتشار مرتب میشود نه به روز آوری. به هر صورت بیش از 300 پست کوتاه و بلند از وبلاگ های دیگر من از جمله کانادا پست به این وبلاگ منتقل شد.

تا اینجا را که به اجبار خواندید نکته ای بگویم درباره انتقال وبلاگ به وبلاگ. بین بلاگر به بلاگر که فوق العاده راحت است. اگر احیانن از وردپرس قصد ورود به بلاگر کردید حدودن هفته پیش بود که گوگل امکان این کار را فراهم کرد و در عمل بدون مشکل کار خود را انجام میدهد (قبلن ممکن نبود). در ضمن این سرویس فقط از وردپرس به بلاگر نیست برای کلیه پلاتفرم های وبلاگی هم امکانش فراهم شده است.

Anonymous said...

سلام . اگه ممكنه در مورد انتقال وبلاگ از بلاگفا به بلاگر توضيح بديد . يك دنيا تشكر .

Kourosh said...

شیشه سکوت عزیز سلام

سئوال سختی کردی. حتمن در جریانی که مشکلات زیادی بین تیم وردپرس فارسی و بلاگفا بروز کرد بر سر همین قضیه. تا آنجائی که در جریان هستم انتقال از بلاگفا به هر جا راحت نیست. موردی را که اشاره کردم که بلاگر امکان انتقال قراهم میکند مربوط به پلاتفرم های مطرح خارجی بود. با این وجود اجازه بده تا با یکی از دوستان صحبتی در این مورد داشته باشم و ممکن است راهی باشد. اگر امکان پذیر بود خبرت میکنم.موفق باشی

Anonymous said...

سلام
این انتقال از بلاگر به بلاگر که گفتی خیلی راحته رو نفهمیدم
به خدا شما مخاطبان خیلی خیلی آماتوری هم داریا
و این نیم فاصله که گفتی... کار نمی کنه
را می گمAlt+ctrl+2

Kourosh said...

مهدی جان سلام

قصد من از نوشتن این پست فقط یک توضیح بود و مطالب سئوال شده در حاشیه آمد
1- بلاگر به بلاگر در زمانی است که شما وبلاگ دیگری در بلاگر دارید و میخواهید از آن وبلاگ به وبلاگ دیگری باز هم روی بلاگر مطالب را منتقل کنید. مانند مورد من که تعدادی نوشته پراکنده داشتم در وبلاگهای بلاگری دیگر که همه را به این وبلاگ منتقل کردم از طریق

settings/basic/import/export
در کنترل پنل بلاگر


2- نیم فاصله در مواقعی به کار میرود که بخواهیم دو بخش را که بصورت طبیعی با هم مرتبط هستند به هم بچسبانیم مثلا "وبلاگ" و "ها" که بشود وبلاگ‌ها.

در حالت طبیعی یا باید " وبلاگ ها" باشد یا "وبلاگها" . در این حالت نیم فاصله به کمک میآید و پس از نوشتن "وبلاگ" 3 دکمه گفته شده را با هم فشار میدهیم و سپس "ها" را مینویسم که بصورت "وبلاگ‌ها" در میآید.

اشکالی که در این روش کشف کردم این بود که موتور جستجوی گوگل تمام نیم فاصله ها را بر میدارد و ترکیب نوشته را کاملن به هم میزند.

yanmaneee said...

golden goose outlet
westbrook shoes
kyrie spongebob
birkin bag
yeezy supply
off-white
supreme
yeezy boost 350
off white shoes
kyrie 5

Anonymous said...

fear of god outlet
goyard outlet
hermes bag
golden goose
kyrie irving
air jordan
off white shoes
supreme clothing
hermes bag
kyrie shoes

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر