بلاگ اسکای - گامی بلند به جلو

    معادل با     November 06, 2005

از طریق نرگس و لینکش در بلاگ نیوز متوجه تغییراتی در بلاگ اسکای شدم و باید بگم که این تغییرات فوق العاده بودند. اینترفیس جدید، چند کاربره شدن ، چند وبلاگه شدن و یک عالمه تغییرات جدید. تا قبل از این یکی از اظهار نظرهای من در باره بلاگ اسکای در مطلبی تحت عنوان بلاگ اسکای وجود روح در اینترنت منعکس شده بود که حس میکنم از جاده انصاف خارج شده بودم و مدیر محترم بلاگ اسکای استرالیا یا هر جائی که هست امیدوارم که معذرت من رو بپذیره.

با تغییراتی که در میهن بلاگ، بلاگفا و بلاگ اسکای شاهد بودیم و همینطور ورود به صحنه آرپا بلاگ، رقابتی که انتظارش را داشتم بین سرویس دهندگان رخ داده است و در زمان کوتاهی یک عالمه تغییرات را شاهد بوده ام. اگر بخواهم خلاصه کنم و قضاوتی هم داشته باشم :
ار لحاظ سرعت حرف اول را مدتهاست بلاگ اسکای میزند و حتی از بلاگر سریعتر است. میخواهید بدانید چرا اینرا میگویم به انتهای پستی که سرویس دهندگان را مقایسه کرده ام در --> اینجا مراجعه فرمائید.

بنابرین از لحاظ سرعت:
1- بلاگ اسکای
2- بلاگفا
3- میهن بلاگ
4- پرشین بلاگ


از لحاظ ترافیک :
1- پرشین بلاگ
2- بلاگفا
3- بلاگ اسکای
4- میهن بلاگ
برای دیدن ترافیک زنده سرویس دهندگان به ---> Live Stats مراجعه فرمائید.

با پیش بینی برتری قریب الوقوع بلاگفا و حالا هم پیش بینی رقابت سخت بین بلاگفا، پرشین بلاگ و بلاگ اسکای.
پایان پست / ادامه ندارد.

Anonymous said...

سلام دوست عزيز
ممنون از اطلاع رساني حرفه اي و كاملت. تعريفت را از پيشگو شنيده بودم. خوشحال خواهم شد تا نظر تخصصي ات را در مورد يلاگ خود بدانم. موفق باشيد. در ضمن اگر اجازه دهيد مي خواستم نشاني لينك شما را به بخش لينكهاي مفيد بلگ خود بيافزايم. متشكرم و منتظر

Anonymous said...

سلام با این توصیفات به نظرت من از بلاگر جدا شم و بیام بلاگ اسکای؟ من بلاگر رو خیلی دوست دارم با تمام اذیتی که میکنه؟ نظرت چیه؟

Anonymous said...

از اول هم به نظر من بلاگ اسکای از همه سرویس دهنده ها بهتر بود...ولی خوب متاسفانه یه مدتی هک شد و عضو جدید نمیگرفت و ...ولی الان خیلی خوب شده! در منتقل کردن بلاگم به اونجا مردد هستم فعلا!!

Anonymous said...

سلام کوروش جان
مرسی بابت راهنمایی ارزشمندت :) خیلی کمکم کردی توی تصمیم گیری ، پس من همینجا میمونم ....
بابت لینک هم سپاسگذارم، امشب که برگشتم خونه حتما به هر دو تاشون لینک میدم ....

باز هم ممنونم.

Anonymous said...

من مطلب جدید میخوام!! مردم از بس بلاگ اسکای خوندم!!!

Anonymous said...

لینک خودرا در سایت جدید خبرگزاری وبلاگ نویسان در قسمت وبلاگ های خبری مشاهده کنیدhttp://irnablog.com

Anonymous said...

سلام
بالاخره بعد مدتها که برگشتم یک سری ه مبه کوروش وبلاگها زدم
باز هم مثل همیشه پیشتاز و کامل بوده
موفق باشی
عرض سلامی بود و بس

Anonymous said...

salam!
vaghan khoshhalam ke dige ghalat emlayi nadari! baese shaafo inast!
arzam be hozooretoon ke...!cheghad az harkodoom pool gerefti khodayi?
jane man rast begoo ke daram memoram az foozooli!
manam up kardam!

Anonymous said...

salam doooste aziz, man nemidoonam chera ta behal blog shomaro nadide boodam, age be tabadole link tamayol dari khabaram kon. movafagh bashi

Anonymous said...

نیستی ؟ دیگه نمینویسی؟

Anonymous said...

چطور تونستم اینکار رو بکنم؟ چرا؟ میدونم که من رو نمیبخشین که با یه کامنت کپی پیست برای تبریک نوروز اومدم...خودم هم شرم دارم از حرکت غیر انسانیم! ولی نوروز با تمام زیبایی هایش مبارک...سال خوب خوب خوبی داشته باشین...با آروزی موفقیت برای شما و همه اطرافیان شما...
(حامین)

Anonymous said...

سلام لینک شما به ایروا اضافه شد
www.irwa.blogfa.com

Anonymous said...

سلام دوست خوبم
واقعا تبریک می گم وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری.
اگه ممکنه لینک ما رو هم تو وبلاگت قرار بده من لینک شما رو قرار دادم چون واقعا مفیده اما امیدوارم شما هم لینک ما رو قرار بدین
انجمن وبلاگ نویسان ابهر
www.abhar30t.mihanblog.com

Anonymous said...

salam dooste man .webloge vaghean por mohtavae darid.
be man ham sar bezan va nazaret ro raje be tabadole link begoo.
mammnon.movafagh bashi.

Anonymous said...

Just wanted to let you know I was here ;)
Kind regards from The Netherlands!

Anonymous said...

سلام
به نظر من(با میهنبلاگ، بلاگفا و پرشین بلاگ کار کردم) سرعت میهنبلاگ بالاتر از بلاگفا هستش هم توی لود وبلاگ ها به خصوص قسمت نظر دهید و هم کنترل پنل وبلاگ ها پرشینبلاگ هم که از همه کمتر..
1-؟؟؟
2-میهن بلاگ
3-بلاگفا
4-پرشین بلاگ

Anonymous said...

راستی تبادل لینک می کنید؟ خوشحال میشم:)
منتظر جوابتون هستم
موفق و شاداب باشید

Post a Comment

بازدیدکننده محترم:
ضمن تشکر واحترام فراوان بابت نظرتان،
خواهشمندم انتظار پاسخگوئی به تک تک نظرات را نداشته باشید. اما:
چنانچه انتقاد یا راهنمائی شما
کلیت مطلب را زیر سئوال ببرد،
آمار غلطی را تصحیح کند و یا
راه جدیدی برای نگرش به موضوع ارائه کند،
نقطه نظر شما در انتهای مطلب اصلی و همراه با نظر خودم درج خواهد شد.
نظرات این وبلاگ پاک نخواهند شد مگر با استثنائاتی.
به کار گرفته شده از بیست و دوم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و هفت

جستجو در منابع بلاگر

Custom Serach

فید / خوراک / خبرمایه

اشتراک فید

دریافت توسط ایمیل

آدرس ایمیل خود را وارد کنید:

Delivered by FeedBurner

خواندنیها از وبلاگشهر